Achievements in language learning through students' self-assessment

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Achievements in language learning through students' self-assessment
Alternative Title:
Kalbos mokymosi pasiekimai taikant studentų savarankiško vertinimo sistemą
In the Journal:
Kalbų studijos [Studies About Languages]. 2006, Nr. 8, p. 84-87
Keywords:
LT
Kaunas. Kauno kraštas (Kaunas region); Lietuva (Lithuania); Anglų kalba / English language; Kalbų (užsienio) mokymas / Language (foreign) teaching; Mokykla / School; Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje akcentuojamas metodas, kuriuo studentai įvertina savo pasiekimus bei trūkumus, mokantis užsienio kalbų šiuolaikiniame universitete. Savęs vertinimas tampa mokymo sudėtine dalimi. Jis padeda nustatyti studentų silpnąsias ir stipriąsias puses ir puoselėti savarankišką mokymąsi. Autorės mano, kad studentai turi žinoti apie naujus vertinimo metodus, kurie turi savo privalumų bei trūkumų. Studentams tai – naujovė. Dėstytojai naudoja savęs vertinimo metodą, kuris padeda tobulinti studentų gebėjimus patiems vertinti savo pasiekimus mokymosi procese. Studentų savo pasiekimų vertinimo metodas kalbos mokyme yra diagnostinė priemonė. Be to, savęs vertinimas parodo besimokantiems jų tobulėjimą, pasiekimus, mokantis užsienio kalbas, bei motyvuoja mokymąsi. Studentai skatinami aktyviai dalyvauti paskaitose, vertinti ne tik savo, bet ir savo draugų pasiekimus. Šis metodas suteikia realią galimybę pačiam suprasti bei taisyti savo klaidas. Straipsnio autorės pateikia studentų, besimokančių anglų kalbos, savęs vertinimo metodo tyrimo analizę, atliktą Kauno technologijos universiteto Socialinių mokslų, Mechanikos, Dizaino ir technologijų ir Informatikos fakultetuose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kalbos mokymasis; Kalbų mokymąsis; Mokymas; Pasiekimai; Savęs vertinimas; Vertinimas; Achievements; Assessment; Language learning; Self-assessment; Teaching.

ENAssessment becomes a diagnostic vehicle for providing the effectiveness of the teaching methods. Furthermore, it helps students to demonstrate that they are making progress in foreign language development, which can encourage their motivation to identify their own strengths and weaknesses, and promote autonomy and independent learning skills. However, a teacher's role is not less significant in teaching process. The article deals with an alternative personal-response assessment, which in conformity with the learner-centered principles of new methodological approaches treats assessment as an integral part of teaching in formative evaluation. Alternative assessment also promotes the climate of trust so that students that are affected by evaluation become involved in its process. They are prompted to communicate freely and are more able to engage in self-criticism and rethinking. Students' involvement in assessment assists them in achieving maturity and responsibility in making progress in language learning. A new alternative method called self-assessment has been applied at the Centre of Foreign Languages, Kaunas University of Technology (KTU). Teachers strived to introduce a new method of assessment to students. The analysis is stressed on the obtained results that achievements in improving language skills must come from a student herself / himself. [From the publication]

ISSN:
1648-2824; 2029-7203
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/26914
Updated:
2018-12-17 11:54:30
Metrics:
Views: 13    Downloads: 3
Export: