Politicians in social media: new forms of communication

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Politicians in social media: new forms of communication
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. Priedas. 2010, Nr. 1 (26), p. 235-240
Summary / Abstract:

LTInternetas ir socialinės medijos tapo neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalis. Naujų technologijų plėtra keičia tai, kaip politikai bendrauja su savo rinkėjais. Politinės komunikacijos mastai interaktyvioje interneto erdvėje išauga sulig kiekvienais naujais rinkimais. Todėl taip pat auga šio reiškinio tyrinėjimų poreikis. Šiame straipsnyje analizuojami politinės komunikacijos procesai socialinėse medijose, nagrinėjamos tokios komunikacijos galimybės bei formos. Straipsnio pradžioje apibrėžiama socialinių medijų sąvoka, įvardijamos svarbiausios komunikacijos formų jose kategorijos; socialinės medijos lyginamos su tradicinėmis žiniasklaidos priemonėmis. Toliau aptariama šiandieninė politinės komunikacijos transformacija, paskatinta socialinių medijų plėtros, atskleidžiami komunikacijos proceso pokyčiai bei naujos, minėtos kaitos sąlygotos galimybės. Viena vertus, socialinės medijos politikams ir partijoms leidžia pasiekti didesnį potencialių rinkėjų ratą, bendrauti su piliečiais be tarpininkų, politinės komunikacijos procesą suasmeninti. Kita vertus, socialinių medijų auditorija yra didelė, bet fragmentuota, o jų vartotojai turi didesnes informacijos atrankos ir kontrolės galimybes. Straipsnyje taip pat siūloma Seimo narių komunikacijos socialinėse medijose – „Facebook“, „Twitter“, „Youtube“ bei „Flickr“ interneto svetainėse – apžvalga. Apžvalga apibendrintai atskleidžia, kaip Lietuvos politikai bendrauja su piliečiais interneto erdvėje. Išvadose teigiama, kad kol kas Lietuvos politikai interaktyviomis medijomis naudojasi menkai ir pasyviai.

ENInternet and social media have become an integral part of daily life for most of us. The development of new technologies transforms ways and forms in which politicians communicate with their electors. The scope of political communication in the interactive space is constantly increasing. Therefore, the research of these processes becomes necessary. This article analyzes the processes of political communication in social media and studies the possibilities and forms of this communication proceeding. The beginning of the article defines the concept of social media, distinguishes different categories of means, and compares social and traditional media. The article minutely analyzes the transformation of political communication that takes place due to social media, reveals the aspects of changes in communication process, and analyzes new possibilities. In addition, the article represents the analysis of the communication of the members of the Parliament of the Republic of Lithuania in social media. The analysis shows how the politicians of the country communicate with the society in the digital space.

ISSN:
1648-8776
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25498
Updated:
2018-12-17 12:42:32
Metrics:
Views: 43    Downloads: 22
Export: