The Essense of financial image and its importance in the enterprise

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
The Essense of financial image and its importance in the enterprise
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. Priedas. 2010, Nr. 1 (26), p. 47-52
Keywords:
LT
Finansai. Kapitalas / Finance. Capital; Logistika / Logistics; Viešoji nuomonė / Public opinion.
Summary / Abstract:

LTGlobalizacijos procesas ir mokslo ir technologijos progresas 21 amžiuje pakeitė daugelio mokslų kryptis ir tendencijas. Progresas taip pat palietė verslo įmonių įvaizdžio formavimą. Yra natūralu, kad norint turėti savo nišą rinkoje, kiekvienai verslo įmonei yra gyvybiškai svarbu suformuoti teigiamą įvaizdį tarp interesų grupių. Modernios verslo įmonės įvaizdžio formavimas yra susijęs su įvairiomis veiklos sferomis. Straipsnio tikslas yra atskleisti finansinio įvaizdžio esmę ir atskleisti jo svarbą verslo įmonėms. Apibendrinant galima teigti, kad teigiamas finansinis įvaizdis įmonei yra labai svarbus, nes jo pagalba gaunamas tam tikras pranašumas: iš įvairių šaltinių pritraukiami finansiniai ištekliai, motyvuojami darbuotojai, garantuojamas efektyvus įmonės išteklių naudojimas, o taip pat optimalus prekių/paslaugų naudojimas. Be to, labai svarbus grįžtamasis ryšys, t.y. teigiamas finansinis įvaizdis padeda akcininkams ir investuotojams uždirbti daugiau pelno. Ir galiausiai nereikia pamiršti, kad finansinis įvaizdis tiesiogiai įtakoja įmonės akcijų kilimą ir didina įmonės vertę verslo pasaulyje. Siekiant kurti ar gerinti įmonės finansinį įvaizdį, rekomenduojama: nuolat analizuoti ir vertinti situaciją visais finansinės logistikos aspektais; nuolat kontroliuoti finansų infrastruktūros darbuotojų kompetenciją atliekant jų profesines pareigas; nuolat įtraukti finansų infrastruktūros darbuotojus sprendžiant finansinius klausimus ir juos realizuojant.Reikšminiai žodžiai: Finansinis įvaizdis; Finansinė infrastruktūra; Finansinė logistika; Finansų infrastruktūra; Finansų logistika; Finansų įvaizdis; Įvaizdis; Financial image; Financial infrastructure; Financial logistic; Image.

ENAn urgent problem in business enterprises is analysed in this article - the lack (or even absence) of clear, correct and timely financial information in making important decisions both in enterprise's inner links of finance logistic, and in external relations with various contact audiences. Problems analysed in this article make it an interesting and innovative one. Modern leaders of enterprises do not see the creation of positive financial image as a problem or, if they do, mark this question at the end of their daily business schedule. The topicality of this article is based on the effect the economical and financial crisis had by causing a wave of bankruptcy among famous and acknowledged enterprises; their contact audiences: consumers, suppliers, partners, investors, state institutions, employees, etc. - became less confident in business subjects. This situation forces heads of enterprises to plan the activity of enterprises more responsibly, and to form their images respectively by assessing information that is important to all groups of interest. A lack of scientific literature emphasizes the necessity of research in this field of forming financial image in the enterprise, as well as in the field of whole financial logistic. [text from author]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Organizacijos įvaizdžio kūrimo procesas ir jo vadyba : disertacija / Greta Drūteikienė. Vilnius, 2003. 145 lap.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25394
Updated:
2018-12-17 12:42:11
Metrics:
Views: 26    Downloads: 3
Export: