Teacher training on ICT application in education : situation analysis and proposals for improvement

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Teacher training on ICT application in education: situation analysis and proposals for improvement
Alternative Title:
Pedagogų rengimas informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo aspektu: padėties analizė ir tobulinimo siūlymai
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2009, t. 50, p. 101-106
Keywords:
LT
Informacinės technologijos / Information technology; Kompetencijos / Competencies; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Technologijos / Technologies.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos pedagogų informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) kompetenciją ugdančių studijų Lietuvos universitetuose ir kolegijose programos, būsimų pedagogų IKT kompetencijų vertinimas. Šie rezultatai lyginami su pedagogų edukacinės IKT kompetencijos kurso reikalavimais, kurie nusakyti Lietuvos mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms. Straipsnis grindžiamas duomenimis, sukauptais atlikus Švietimo informacinių technologijų centro užsakytą mokslinį tyrimą „Pedagogų rengimas IKT taikymo aspektu“. Tyrimas reprezentatyvus šalies mastu. Šio tyrimo išvadomis ir rekomendacijomis numatoma vadovautis sudarant ir įgyvendinant visų lygių mokytojų rengimo ir perkvalifikavimo studijų, kvalifikacijos tobulinimo programas ir mokytojų atestaciją. Pagrindinis straipsnio tikslas yra pristatyti ir apibendrinti svarbiausias šio tyrimo išvadas ir rezultatus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IKT; Inforamcinėsi ir komunikacinės technologijos (IKT); Kompetencijos; Mokytojų rengimas; Padėties analizė; Pedagogų rengimas; Tobulinimas; Competencies; ICT; Improvement; Situation analysis; Teacher training.

ENThe article is aimed to analyse the existing study programmes on the teachers ICT competencies in Lithuanian Universities and Colleges, the future teachers’ self-evaluation of their educational ICT competencies, to compare these results with the requirements of the course on the teachers’ educational ICT literacy based on the existing Lithuanian requirements for teachers’ educational ICT literacy programmes. The article is based on the data of the research report "Teachers Training on ICT Application in Education" booked by the Centre for Information Technologies in Education. The research is representative. The conclusions and recommendations of the research are proposed to implement while planning and implementing all level studies and teachers’ in-service training programmes as well as teachers’ certification. The main aim of the paper is to present and summarise the research conclusions and recommendations. [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Interoperability framework for components of digital library of educational resources and services / Eugenijus Kurilovas, Svetlana Kubilinskienė. Informacijos mokslai. 2008, t. 44, p. 88-97.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/24912
Updated:
2018-12-17 12:38:25
Metrics:
Views: 17    Downloads: 2
Export: