Tradicinio ir netradicinio amžiaus studentų universitetines studijas lemiantys demografiniai veiksniai (užsienio šalių tyrėjų patirtis)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Tradicinio ir netradicinio amžiaus studentų universitetines studijas lemiantys demografiniai veiksniai (užsienio šalių tyrėjų patirtis)
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2009, Nr. 12, p. 138-152
Keywords:
LT
Demografija / Demography; Universitetai / Universities.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami užsienio šalyse atlikti socialiniai edukaciniai tyrimai, orientuoti į tradicinio ir netradicinio amžiaus universiteto studentus, ir demografinių veiksnių pagrindu apibūdinama jų socialinė edukacinė situacija. Nagrinėjamas tradicinio ir netradicinio amžiaus universiteto studentų socialinių edukacinių tyrimų modelis, išryškinama demografinių veiksnių įtaka studentų požiūriui į universitetines studijas, remiantis įvairių užsienio mokslininkų patirtimi. Atskleidžiama užsienio mokslinių tyrimų reikšmė suaugusiųjų švietimo ir mokymosi procese ir pagrindžiama naujų socialinių demografinių tyrimų andragogikoje būtinybė, pateikiamos ateities tyriminių sričių gairės ir praktinės implikacijos, pasiūlymai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Demografiniai veiksniai; Tradicinio ir netradicinio amžiaus universiteto studentai; Tradicinio ir netradicinio amžiaus universiteto studentai, demografiniai veiksniai; Demografic factors; Demographic factors; Traditional and non-traditional age university students; Traditional and non-traditional age university students, demographic factors.

ENThe article deals with social educational researches carried out in foreign countries, orientated to traditional and non-traditional age university students and, based on demographic factors, describes their social educational situation. The model of social educational researches of traditional and non-traditional age university students is analyzed, the influence of demographic factors on the differences in students' approaches towards university studies is highlighted based on the experience of foreign scientists. The importance of foreign scientific research in adult education and learning process is disclosed and the necessity of new social demographic research in andragogy is grounded; the guidelines for future research areas, practical implications and proposals are presented. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Universiteto studentų heterogeniškumas socialiniais-demografiniais mokymosi aspektais / Gitana Tolutienė, Aušra Vėlavičiūtė. Tiltai. 2012, Nr. 4 (61), p. 35-53.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23974
Updated:
2018-12-17 12:37:14
Metrics:
Views: 12
Export: