Rizikos grupės vaikų pozityvios socioedukacinės raiškos galimybės teritorinėje bendruomenėje realizuojant neformalaus ugdymo programas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Rizikos grupės vaikų pozityvios socioedukacinės raiškos galimybės teritorinėje bendruomenėje realizuojant neformalaus ugdymo programas: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2009.
Pages:
326 p
Notes:
Disertacija rengta 2004-2008 metais Kauno technologijos universiteto Socialinių mokslų fakulteto Edukologijos institute. Dr. disert. (socialiniai m.) - Kauno technolgijos universitetas, 2009. Bibliografija.
Keywords:
LT
Specialusis ugdymas / Special education; Vaikai / Children.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Possibilities of positive socio-educational expression for risk-group children in a territorial community in implementing non-formal education programmes Vilnius, 2009 41 p. : iliustr
Summary / Abstract:

LTŠioje disertacijoje analizuojamos rizikos grupės vaikams sudaromos pozityvios socioedukacinės raiškos galimybės teritorinėje bendruomenėje realizuojant neformalaus ugdymo programas. Disertaciją sudaro įvadas, keturios dalys, diskusija, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas ir priedai (literatūros sąrašą sudaro 462 pozicijos). Įvade autorė trumpai aptaria rizikos rūšis, kurios kyla vaikui, gyvenančiam šiandieninėje bendruomenėje pasaulio ir Lietuvos mastu, situaciją praktinėje ir mokslinėje srityje mėginant spręsti rizikos grupei priskiriamo vaiko problemas neformaliojo ugdymo srityje. Šioje dalyje trumpai apibūdinamos pagrindinės sąvokos, disertacinio tyrimo objektas, tikslas ir uždaviniai, hipotezės, taip pat pristatomos konceptualiosios nuostatos, kuriomis remiasi tyrimas. Autorė aprašo naudotus tyrimo metodus ir rizikos grupės vaikų pozityvios socioedukacinės raiškos galimybių tyrimo logiką teritorinėje bendruomenėje.

ENThis dissertation analyzes the possibilities of positive socio-educational expression for risk-group children in a territorial community in implementing non-formal education programmes. Doctoral dissertation consists of an introduction, four parts, discussion, conclusions, recommendations, references (literature list consists of 462 positions) and the appendix. In the introduction the author briefly discusses the main risks posed by a child living in today's world and the Lithuanian community level, attempt to address the risk attributable to the child's problems in non-formal education in the field of practical and scientific level. This part briefly describes the main concepts of the subject matter, the aim of the research and research object, hypotheses, presented conceptual attitudes and research methods applied in the dissertation. The author describes the research logic, studying the possibilities of positive socio-educational expression for risk-group children in a territorial community. The scientific novelty of the dissertation results, theoretical and practical significance of the paper are presenting also.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/20550
Updated:
2022-02-07 20:08:24
Metrics:
Views: 38
Export: