Integrating culture into foreign language teaching: current teaching practices in vocational training & higher education

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Integrating culture into foreign language teaching: current teaching practices in vocational training & higher education
Alternative Title:
Kultūros integravimas į užsienio kalbos mokymą: šiuolaikinės kalbos mokymo formos profesiniame rengime ir universitetiniame mokyme
In the Journal:
Kalba ir kontekstai, 2007, t. 2, p. 297-304
Summary / Abstract:

LTAnalizuojant mokslinius straipsnius ir kitus literatūros šaltinius, susijusius su socialiniais kultūriniais aspektais, buvo išsiaiškinta, kad mokant studentus užsienio kalbos, greta struktūrinių, funkcinių ir kalbinių normų, studentai turi įgyti socialinių kultūrinių normų, kurios galėtų jiems padėti pasirinkti tinkamas komunikacijos formas. Be to, komunikacija reikalauja supratimo, o supratimas reikalauja suvokti užsieniečio aplinką analizuojant jo kultūrinį bagažą „lyginant analizuojamą kultūrą su sava kultūra“ (Kramsch, 1993, 205). Tyrimas aiškiai parodė, kad kuo daugiau patirties apie kitas kultūras turi užsienio kalbų dėstytojai, tuo geriau suvokia tarpkultūrinės kompetencijos mokymo svarbą ir daugiau dėmesio skiria šios kompetencijos ugdymui.

ENWhile analysing scientific articles and other sources of literature on sociocultural aspects I have found out that it is recognized that in acquiring a new language, foreign language learners, in addition to learning structural, functional, and discoursal rules, have to internalize sociolinguistic rules that can guide them in the choice of appropriate communication forms. Moreover, communication requires understanding, and understanding requires stepping into the shoes of the foreigner and sifting her cultural baggage, while "putting [the target] culture in relation with one's own" (Kramsch, 1993, 205). Research has amply shown that the more experience with other cultures the teachers have, the cleverer perception of importance of teaching IC they have, and more importance they attach to teaching culture to foreign language learners.

ISSN:
1822-5357
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/20211
Updated:
2018-12-17 12:07:06
Metrics:
Views: 18
Export: