Kolegijų studentų verslumo ugdymas taikant imitacinės verslo įmonės modelį : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kolegijų studentų verslumo ugdymas taikant imitacinės verslo įmonės modelį: disertacija
Publication Data:
Šiauliai : Liucilijus, 2009.
Pages:
170 p
Notes:
Disertacija rengta 2005-2009 metais Šiaulių universitete. Dr. disert. (social. m.) – Šiaulių universitetas, 2009. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Education of college students' entrepreneurship with application of imitation business enterprise model Šiauliai : [Šiauliai University], 2009 48 p. : schem
Summary / Abstract:

LTDisertaciniame darbe nagrinėjama kolegijų studentų verslumo ugdymo(si) proceso veiksmingumas taikant imitacinės verslo įmonės modelį. Nustatyti kolegijų studentų verslumo gebėjimai ir savybės, ugdomi imitacinėje verslo įmonėje, požymiai, demonstruojantys kolegijų studentų verslumo ugdymo(si) proceso veiksmingumą taikant imitacinės verslo įmonės modelį bei numatytos verslumo ugdymo(si) tobulinimo galimybės ir perspektyvos. Remiantis verslumo ugdymo(si) koncepcijomis ir teorijomis, filosofinėmis kryptimis, kilusiomis iš skirtingų filosofinių tradicijų, ir fenomenologinėmis nuostatomis sukurta verslumo ugdymo(si) proceso tyrimo metodologija, leidžianti įvertinti verslumo ugdymo(si) veiksmingumą imitacinėje verslo įmonėje ir nustatyti iškylančias problemas. Atlikta edukacinė, vadybinė ir filosofinė literatūros analizė leido pagrįsti verslumo ugdymo(si) veiksmingumą šiuolaikinių edukacinių paradigmų kaitos kontekste apibūdinant: verslumo sampratą, verslumo ugdymo(si) programų, tikslų ir mokymo(si) metodų įvairovę, imitacinių modelių ir technologijų taikymo galimybes ir sąlygas. Empirinis tyrimas atliktas pasitelkus kiekybinius ir kokybinius tyrimo metodus. Taikyta anketinė apklausa, pusiau struktūrizuotas interviu, turinio (content) analizės ir statistinės (faktorinės) duomenų analizės metodai. [Iš leidinio]

ENThe thesis analyzes the efficiency of the process of teaching/learning of entrepreneurship by college students by applying the model of a simulated company. The features and abilities of entrepreneurship of college students, developed at a simulated company and the traits, demonstrating the efficiency of the process of teaching/learning of entrepreneurship of college students are identified by applying the model of a simulated company and the possibilities and prospects of improvement of teaching/learning of entrepreneurship are foreseen. Referring to the concepts and theories of teaching/learning of entrepreneurship, which come from different philosophy traditions as well as to phenomenological provisions the methodology for examination of the process of learning/teaching of entrepreneurship is developed, which gives the possibility to evaluate the efficiency of teaching/learning of entrepreneurship at a business company and to identify the related problems. The performed educational, managerial and philosophic literature analyses provided the possibilities to substantiate the efficiency of teaching/learning of entrepreneurship in the context of development of modern educational paradigms by characterizing the following: the concept of entrepreneurship, the diversity of objectives and teaching/learning methods, the possibilities and conditions of application of simulation models and technologies. The empirical study is performed by employing quality and quantity analysis models. The following methods were applied: questionnaire survey, semi-structured interview, content and statistical (factorial) data analysis.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/19606
Updated:
2022-02-07 20:08:45
Metrics:
Views: 19
Export: