Pradinių klasių mokytojo veiklos modeliavimas, reguliuojant vaikų iš globos namų socialinius konfliktus su bendraklasiais

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinių klasių mokytojo veiklos modeliavimas, reguliuojant vaikų iš globos namų socialinius konfliktus su bendraklasiais
Alternative Title:
Activity model of the elementary school teacher solving conflicts between children from foster homes and their classmates
In the Journal:
Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 131-146. [Bridges] [Brücken]
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamas jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių požiūris į pradinių klasių mokytojo pagalbą, sprendžiant jų konfliktus su bendraklasiais iš globos namų; pradinių klasių mokytojų patirtis ir išgyvenimai, teikiant pagalbą mokiniams, konfliktuojantiems su bendraklasiais iš vaikų globos namų. Straipsnyje pateikiamas pradinių klasių pedagogo (teorinis hipotetinis) veiklos modelis, padedantis reguliuoti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų iš globos namų socialinius konfliktus su bendraklasiais.

ENFor the research we have chose two groups of respondents, namely, elementary school teachers, who have children from foster homes in their classes; younger school-age students, who have children from foster homes among their classmates at general education schools. Aim for our scientific research is to create theoretical model for elementary school teachers provide solving social conflicts of younger school-age children from foster homes with their classmates.

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17425
Updated:
2018-12-17 12:03:57
Metrics:
Views: 39    Downloads: 3
Export: