Modern approaches in English language teaching

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Modern approaches in English language teaching
Alternative Title:
Šiuolaikinės anglų kalbos mokymo(si) kryptys
In the Journal:
Žmogus ir žodis [Man and the Word], 2008, 3, p. 67-73
Summary / Abstract:

LTUžsienio kalbos mokymo(si) proceso sėkmė pirmiausia priklauso nuo sėkmingo mokymo(si) metodų ir būdų pa(si)rinkimo. Tinkamus mokymo(si) metodus ir būdus galima parinkti tik tada, kai atsižvelgiama į studentų motyvacijos lygį, mokymosi stilių ir intelekto tipą. Straipsnyje pateikiama išsami mokymo(si) proceso sėkmę lemiančių faktorių analizė. Supažindinama su trijų šiuolaikinių plačiai naudojamų anglų kalbos mokymo(si) krypčių – komunikacinio kalbos mokymo (Communicative Language Teaching), užduotimis grįsto kalbos mokymo (Task-Based Learning), integruoto dalyko ir užsienio kalbos mokymo (Content and Language Integrated Learning) – pagrindiniais principais, jų taikymu praktikoje, šių mokymo(si) krypčių užduotimis ir jų specifika, jų privalumais ir trūkumais.

ENThe article reviews modern approaches in English Language Teaching (ELT): Communicative Language Teaching (CLT), Task-Based Language Teaching (TBLT), and Content and Language Integrated Learning (CLIL). It presents the definition, analysis and evaluation of the teaching/ learning process and the factors determining its success: students’ needs, motivation, learning style, and type of intelligence as well as teachers’ competences.

ISSN:
1392-8600; 1822-7805
Related Publications:
Digital learning environment: an English language module for adult learners. Kalba ir kontekstai. 2014, t. 6(1), d. 2, p. 147-155.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/17266
Updated:
2018-12-17 12:03:22
Metrics:
Views: 14    Downloads: 2
Export: