Pradinių klasių mokytojų požiūris į statistinių gebėjimų ugdymą

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėPradinių klasių mokytojų požiūris į statistinių gebėjimų ugdymą
Kita antraštėPrimary school teachers' attitude to the development of statistical skills
AutoriaiKazlauskienė, Aušra
LeidinyjeMokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2005, Nr. 4, p. 107-113
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTMokiniai; Pedagogai; Ugdymas; Gebėjimai; Statistika
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje analizuojami pradinių klasių mokytojų požiūris į statistinių gebėjimų ugdymą. Siekta išsiaiškinti, kaip jie vertina mokymo priemonių statistikos užduotis, pateikimo aiškumą. Anketomis norėta sužinoti, kaip mokytojai vertina mokinių motyvaciją atliekant užduotis, išsiaiškinti, kokie pagrindiniai statistiniai gebėjimai yra akcentuojami, su kokiais sunkumais susiduria mokiniai ir mokytojai ugdymo procese [Iš leidinio]

ENThe article analyzes attitudes of primary school teachers towards development of statistical skills at school. The author has sought to establish teachers’ viewpoint on statistical exercises included in training materials, clarity of their presentation. Questionnaires were used to determine teacher’s assessment of pupils’ motivation in solving exercises, to identify which key statistical skills are emphasized, what difficulties do pupils and teachers face during educational process.

ISSN1822-119X, 2424-3302
Mokslo sritisEdukologija / Education
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1544
Atnaujinta2020-09-17 20:00:25
Metrika Peržiūros: 1