Vaikų vasaros atostogų reikšmingumo socialinis-edukacinis diskursas

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėVaikų vasaros atostogų reikšmingumo socialinis-edukacinis diskursas
Kita antraštėThe Importance of children's social-educational discourse on leisure in summer holidays
Autoriai
LeidinyjeJaunųjų mokslininkų darbai . 2005, Nr. 3 (7), p. 65-73
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTLaisvalaikis; Diskursas
Santrauka / Anotacija

LTVaikų atostogos pasižymi labai svarbiomis funkcijomis: rekreacijos, sveikatingumo ir pan. Vaikai atostogų metu tampa kiemo bendrijų nariais, aplinka tampa laisva, keičiasi vaidmenys. Vaikų laisvalaikis vertinamas kaip nauja galimybė jų savarankiškumui ugdyti, saviraiškai bei vaiko „Aš“ tapatumui nusakyti. Vasaros metu padidėja vaikų nusikalstamumas, todėl jų laisvalaikis vasaros atostogų metu dažnai suvokiamas kaip suaugusiųjų prižiūrima ir kontroliuojama veikla. Laisvalaikis traktuojamas kaip turintis stimuliuojančią, o ne ugdančią veiklą. Tikslas – nustatyti vaikų laisvalaikio vasaros atostogų metu socialinį – edukacinį diskursą suaugusiųjų samprotavimų kontekste.

ENHolidays of children have especially important functions, i.e. recreation, wellness, and etc. During holidays, children become members of courtyard communities, the environment becomes free, and roles are exchanged. Leisure of children is evaluated as a new opportunity for development of children’s independence as well as description of child’s individuality. During summer holidays, delinquency of children increases, therefore their leisure during summer holidays is often perceived as activity monitored and controlled by adults. Leisure is treated as a stimulating rather than educating activity. The aim is to identify the social-educational discourse of leisure of children during summer holidays in the context of reasoning of adults.

ISSN1648-8776
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijosVaikystės fenomenas: socialinis-edukacinis aspektas / Audronė Juodaitytė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 432 p.
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1402
Atnaujinta2018-12-17 11:34:16
Metrika Peržiūros: 5    Atsisiuntimai: 2