Adult learning dimensions within the complex education and learning reality model : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Adult learning dimensions within the complex education and learning reality model: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2006.
Pages:
124, [64] p
Notes:
Disertacija rengta 2002-2006 m. Vytauto Didžiojo universitete. Dr. disertacija (socialiniai mokslai) - Vytauto Didžiojo universitetas, 2006. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksiniame švietimo ir mokymosi realybės modelyje. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2006. 32 p
Summary / Abstract:

LTSuaugusiųjų mokymasis - itin svarbus visuomenės tobulėjimo faktorius. Suaugusiųjų mokymasis atskleidžiamas kaip išmatuojamas reiškinys, kuris, nors ir daugelio aprašytas, iki šiol nebuvo tirtas kompleksiškai. Taikant švietimo ir mokymosi realybės modelį, suaugusiųjų mokymosi matą – dimensijas - galima aptarti švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų atžvilgiu. Šioje disertacijoje iškeltas klausimas, ar galima išskirti suaugusiųjų mokymosi dimensijas švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų kontekste. Taigi, mokslinę darbo problemą galima formuluoti taip: kokios yra esminės suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio kontekste. Disertacijoje pagrįstos suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenyse. Teoriškai aprašytos suaugusiųjų mokymosi dimensijos ir empiriškai ištirta jų raiška. Aprašytas dimensijas galima modeliuoti konkrečiai šaliai, institucijai bei, jomis grindžiant, sukonstruoti suaugusiųjų mokymosi efektyvumo ir kokybės tyrimo instrumentus. Bendri dimensijų teorinio apibrėžimo ir praktinės raiškos pastebėjimai nurodo į vyraujančias, ekspertų požiūriu, suaugusiųjų mokymosi tendencijas kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų atžvilgiu. [LMT]

ENAdult learning is a highly important factor in the development of society. Adult learning is revealed as a measurable phenomenon, which has not yet been deeply researched though it has been described by many. Applying the model of education and learning reality, the measure of adult learning – dimensions – can be discussed from the vantage point of a level of education and learning reality model. The question discussed in this thesis is as follows: is it possible to distinguish the dimensions of adult learning in the context of a complex education and learning reality model; can adult learning dimensions be distinguished in the context of a level of education and learning reality model. Therefore, the question for examination in this work may be formed in this way: what are the essential adult learning dimensions in the context of a complex education and learning reality model. The adult learning dimensions at the levels of a complex education and learning reality model are outlined in the thesis. Additionally, adult learning dimensions are theoretically described and their manifestation is empirically researched. The dimensions described can be designed for a certain country, institution, and, on the basis of them, the instruments for research of effectiveness and quality of adult learning can be constructed. The general observations of the theoretical definition and practical manifestation of dimensions indicate the prevailing adult learning tendencies from the standpoint of experts and at the levels of complex education and learning reality model.

Related Publications:
The Impact of Nordic adult education ideas on the development of a democratic society in Lithuania / Margarita Teresevičienė, Elena Trepulė, Edita Trečiokienė. International review of education. 2018. vol. 64, iss. 4, p. 443-463.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/12375
Updated:
2022-01-06 14:40:12
Metrics:
Views: 13
Export: