Darnaus vystymosi paradigmos projekcija vidurinėje mokykloje

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėDarnaus vystymosi paradigmos projekcija vidurinėje mokykloje
Kita antraštėParadigm of sustainable development at the school
AutoriaiGalkutė, Laima
LeidinyjeActa paedagogica Vilnensia . 2005, t. 14, p. 83-90
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTDarnus vystymasis; Paradigma; Projekcija; Strategija
Santrauka / Anotacija

LTŠvietimo orientavimas į darnų vystymąsi – tai bendrųjų visuomenės raidos dėsningumų projekcija mokykloje. Siekiant kurti ir diegti mokykloje į darnų vystymąsi orientuoto ugdymo modelius, atskleisti naujas galimybes ir perspektyvas atsižvelgus į Lietuvos švietimo politikos aktualijas, 2000–2003 m. buvo įgyvendintas žvalgomasis projektas „Mokyklos darbotvarkė 21“. Straipsnyje pateikiami projekto patirties analizės fragmentai. [Iš leidinio]

ENThe concept of sustainable development represents a new issue in the Lithuanian school system. A pilot project “School Agenda 21” was carried out in 2000– 2003 to encourage teachers in developing and implementing models of education for sustainable development at the school in connection with national education strategies. Activities included: integration of sustainable development/ real life issues into school curriculum, the development of key competences for future professional and social activities, actions to promote changes of lifestyle towards more sustainable one as well as participation in solving community problems. The project “School Agenda 21” was based on action research methodology emphasizing experiential learning, self-evaluation and participation in planning of project activities. The main conclusions of the project “School Agenda 21” are presented in the article. [From the publication]

ISSN1392-5016, 1648-665X
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/117
Atnaujinta2018-12-20 23:03:45
Metrika Peržiūros: 3