LTPandemija išbalansavo daugelį žmonių nusistovėjusių rutininių veiklų. Viena iš tokių yra studijos, kurias dauguma aukštųjų mokyklų organizavo nuotoliniu būdu. Šis tyrimas atspindi mažą pasaulio rūpesčių, susijusių su tradicinių studijų transformacija į nuotolines studijas COVID-19 pandemijos metu, dalelę. Tokie tyrimai reikšmingi, nes nuotolinėse studijose dalyvavo studentai, kurie tai darė pirmą kartą. Tokie tyrimai būtini, nes prisidės prie mokymo praktikos tobulinimo ateityje. Jau šiandien aišku, kad, įvertinus šio pasaulinio eksperimento patirtį, studijos turės transformuotis. Tyrimo tikslas: atskleisti kolegijos studentų požiūrį į nuotolines studijas COVID-19 pandemijos metu. Tyrimo metu studentai buvo paprašyti įvertinti savo nuotolinių studijų veiklas pandemijos metu - 2020 pavasarį ir 2021 rudenį. Atliktas tyrimo dalyvių atsakymų į atvirą klausimą kokybinis tyrimas. Tyrimo metu identifikuoti aspektai išskirti ankstesniuose nuotolinių studijų tyrimuose ir taip pat studentų požiūriai į hibridinį mokymąsi. Raktiniai žodžiai: nuotolinės studijos COVID-19 pandemijos metu, nuotolinės studijos, studijos kolegijoje.
ENThe pandemic has disbalanced many established routine activities. One of them is studies, which are organized remotely by most higher education institutions. The research reflects a small part of global worries, related to the transformation of traditional studies into distant studies during the COVID-19 pandemic. Such research are significant, because the students, who participated in distant studies did it for the first time. Such research are necessary, because they will contribute to the improvement of teaching practice in the future. It is already clear, that after evaluating the experience of this global experiment, studies will have to transform. The aim of the research: to reveal the attitude of the university students towards distance studies during the COVID19 pandemic. During the research students were asked to evaluate their distance learning activities during the pandemic - spring of 2020 and autumn of 2021. A qualitative research on the answers of respondents to an open question was carried out. Aspects identified during the research were highlighted in previous distance learning research as well as students ’attitudes towards hybrid learning. Keywords: distance learning during the COVID-19 pandemic, distance learning, studies in the university.