LTXXI a. prekių ženklai vaidina tokį svarbų vaidmenį, kad beveik nėra prekių, kurios nebūtų pažymėtos prekių ženklais. Dabartinėje prekių ir paslaugų rinkoje, esant didžiulei konkurencijai, didėjant tarptautinės prekybos mastams, gamintojų prekės vis dažniau išsiskiria savo prekės ženklu. Po tuo pačiu ženklu gali būti siūloma vartotojui kelios ar net keliasdešimt įvairių gaminių, kurių nereikia kiekvieno iš naujo pristatyti vartotojui. Tyrimo objektas - „Shark tail sushi“ prekės ženklo žinomumas. Tyrimo tikslas - įvertinti „Shark tail sushi“ prekės ženklo žinomumą ir numatyti priemones „Shark tail sushi“ prekės ženklo žinomumo didinimui. Tyrimo uždaviniai: išnagrinėti prekės ženklo esmę teoriniu aspektu, įvertinti „Shark tail sushi“ prekės ženklą ir prekės ženklo žinomumą atliekant vartotojų anketinės apklausos rezultatų analizę, nustatyti „Shark tail sushi“ prekės ženklo garsinimo trūkumus ir pateikti siūlymus įmonei prekės ženklo žinomumo didinimui. Atlikus vartotojų anketinių duomenų analizę nustatyta, kad „Shark tail sushi“ prekės ženklas yra silpnai žinomas ir yra silpnai reklamuojamas. Raktiniai žodžiai: prekės ženklas, prekės ženklo žinomumas, prekės ženklo didinimo būdai.
ENIn XXI century, brands play such an important role that there are almost no goods and services that would not be branded. With intense competition and increasing international trade, manufacturers' goods increasingly distinguish themselves by their brand in the current market for goods and services. Under the same brand, several or even dozens of different products can be offered to the consumer without re-introducing each to the consumer. The object of research is the brand awareness of "Shark tail sushi". The aim of the research - assess the awareness of the "Shark tail sushi" brand and provide measures to increase the awareness of the "Shark tail sushi" brand. The tasks of the research were to examine the essence of the brand from a theoretical point of view, to evaluate the "Shark tail sushi" brand and brand awareness by analyzing the results of consumer questionnaires, to identify shortcomings in the promotion of the "Shark tail sushi" brand and to make suggestions to the company to increase brand awareness. The research methods were analyzing scientific literature and an online survey of the population. The investigation found that the "Shark tail sushi" brand is poorly known and advertised. Keywords: brand, brand awareness, ways to increase the brand.