Vaikystės pedagogų universitetinis rengimas : strateginiai sprendimai ir kokybės problemos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaikystės pedagogų universitetinis rengimas: strateginiai sprendimai ir kokybės problemos
Alternative Title:
University level preparation of educators for childhood: strategies and quality problems
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2004, Nr. 3, p. 128-135
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTTarptautinę patirtį turinčių organizacijų atliktas Lietuvos švietimo sistemos mokytojų rengimo vertinimas yra gairės įvairių švietimo sistemos sričių vertinimui, įsivertinimui, raidos modeliavimui ir modernizavimui. Straipsnyje pateikiami vaikystės (ikimokyklinio ir pradinio ugdymo) pedagogų rengimo orientyrai ES švietimo raidos kontekste, šios srities specialistų rengimo kokybės vertinimo, atlikto tarptautinių ekspertų 2003 metais, išvados. Nurodomos vaikystės pedagogų rengimo kaitos perspektyvos pagal kontroversiškai vertinamas Pedagogų rengimo koncepcijos nuostatas, akcentuojamas I švietimo sistemos grandies pedagogų rengimo kokybės problemiškumas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pedagogai; Rengimas; Koncepcija; Aukštosios mokyklos.

ENThis evaluation of the preparation of teachers in the Lithuanian education system, performed by organisations with international experience, provides a model for the evaluation of various other fields of the education system, for their testing, development modelling and modernisation. The article presents pointers for the preparation of teachers at the early childhood level (pre-school and primary) in the context of the development of education in the EU, and the conclusions of an evaluation performed in 2003 by international experts on the quality of preparation of specialists in this field. There is discussion of the perspectives for change in the training of teachers at the early childhood level as provided for in the controversial Teacher Training Concepts. The problems of achieving quality training for teachers in the primary education network is accentuated. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Vaikystės sampratos paradigmos kaita : "Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo" projekto (1993–2005) studija / Vitalija Gražienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 46-55.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/1166
Updated:
2018-12-20 23:04:33
Metrics:
Views: 39
Export: