LTTechnologijų pažanga lemia stiprėjančią skaitmeninės komunikacijos reikšmę ir žmogui, ir organizacijoms. Nors skaitmeninės komunikacijos priemonės dėl savo savybių suteikia išskirtines galimybes betarpiškai bendrauti su plačia auditorija, didžiulis informacijos kiekis interneto erdvėje apsunkina galimybes pasiekti tikslinę auditoriją. Dar daugiau, skaitmeninės inovacijos ir interaktyvios priemonės, organizacijų komunikacijos kontekste, formuoja konkurencinę aplinką, kurioje vis sunkiau išsiskirti ir dominuoti. Organizacijos vis dažniau susiduria su šaltosios auditorijos, kuri suprantama kaip apie organizaciją nežinanti, arba menkai su jos veiklomis susipažinusi žmonių grupė. Šiame darbe nagrinėjama ankstyvojo ugdymo įstaigos ,,Family Lab Academy“ skaitmeninė komunikacija, siekiant atliepti šaltosios auditorijos problemą su kuria susiduria organizacija ir išsiaiškinti, kokie skaitmeninės komunikacijos sprendimai galėtų padėti ją sprendžiant. Tyrimo problema analizuojama taikant mokslinės literatūros ir kitos patikimos informacijos analizės bei turinio analizės metodus, nagrinėjant ankstyvojo ugdymo įstaigos ,,Family Lab Academy“ interneto svetainę bei paskyras ir kanalus socialiniuose tinkluose bei platformose. Rezultatai rodo, kad organizacijos interneto svetainę yra patogu naudoti ir lengva suprasti, tačiau įžvelgiami keli trūkumai, užkertantys kelią didesniam šaltosios auditorijos įsitraukimui.Nors organizacija turi paskyrą „LinkedIn“ ir kanalą „YouTube“, informacijos neatnaujina ir savaime klaidina šaltąją auditoriją suponuodama neaktyvios arba veiklos nevykdančios įstaigos įvaizdį. Akivaizdu, kad organizacija dažniau komunikuoja „Facebook“, tačiau rezultatai rodo, kad „Instagram“ sulaukia daugiau dėmesio ir auditorijos įsitraukimo. Savo socialiniuose tinkluose ir platformose organizacija skelbia aktualų turinį tikslinei auditorijai, tačiau labiausiai orientuojamasi ne į tuos socialinius tinklus, kuriuose yra jų pagrindinė šaltoji auditorija. Organizacijai siūloma patobulinti ir papildyti interneto svetainę tam tikromis skiltimis, pavyzdžiui, dažniausiai užduodami klausimai ir atsiliepimai. Rekomenduojama ištrinti neaktyvią „LinkedIn“ paskyrą ir „YouTube“ kanalą bei orientuoti savo komunikacinius sprendimus į socialinį tinklą „Instagram“ dėl didžiausių galimybių jame pasiekti šaltąją auditoriją. Raktiniai žodžiai: ankstyvasis ugdymas; skaitmeninė komunikacija; šaltoji auditorija.
ENTechnological progress drives the increasing significance of digital communication for both individuals and organizations. While digital communication tools offer unique opportunities for direct communication with a wide audience due to their features, the vast amount of information in the online space complicates the ability to reach a targeted audience. Furthermore, digital innovations and interactive tools shape a competitive environment in the context of organizational communication, where standing out and dominating become increasingly challenging. Organizations increasingly encounter a "cold audience," defined as a group of people who are unaware of or poorly acquainted with the organization and its activities. This study examines the digital communication of the early education institution "Family Lab Academy" to address the problem of the cold audience that the organization faces and to determine what digital communication solutions could help address it. The research problem is analyzed using methods such as analysis of scientific literature and other reliable information, as well as content analysis, examining the "Family Lab Academy" website and its accounts and channels on social networks and platforms. The results show that the organization's website is user-friendly and easy to understand, but there are several shortcomings hindering greater engagement from the cold audience. Although the organization has a LinkedIn account and a YouTube channel, it fails to update information, thereby misleading the cold audience and implying an inactive or non-performing organization image.It is evident that the organization communicates more on Facebook, but the results indicate that Instagram receives more attention and audience engagement. On their social networks and platforms, the organization publishes relevant content for the target audience, but they primarily focus on social networks where their main cold audience is not present. Recommendations include improving and supplementing the website with certain sections, such as frequently asked questions and feedback. It is suggested to delete the inactive LinkedIn account and YouTube channel and to orient communication efforts towards the Instagram social network for the greatest potential to reach the cold audience.