IB "Talija" asortimento plėtra: galimybių analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
IB "Talija" asortimento plėtra: galimybių analizė
Alternative Title:
Assortment development possibilities IB "Talija"
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariama, kaip bendrovė siekia sėkmingai plėsti savo produktų asortimentą, prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių ir išlikti konkurencinga rinkoje. Straipsnyje pabrėžiama, kad asortimento plėtra yra svarbi verslo strategija, leidžianti bendrovei pritraukti naujus klientus ir išplėsti rinkos dalį. IB „Talija“ pasirinko produktų linijos plėtros strategiją ir atliko kiekybinį tyrimą, kad įvertintų vartotojų poreikius. Straipsnyje taip pat pateikiama naujo „Gundantis grožis” katalogo, kuris apima naują asortimentą, kūrimo strategija. Šis katalogas orientuojasi į šilumą, intymumą ir santykių puoselėjimą, siekdamas atitikti vartotojų lūkesčius ir tendencijas. Analizuojama, kaip naujas asortimentas gali suteikti IB „Talija“ konkurencinį pranašumą pagrindinių konkurentų - IB „Turistlandija” ir IB „Vigora” atžvilgiu bei padėti pasiekti ilgalaikį augimą. Raktiniai žodžiai: asortimentas, asortimento plėtra, konkurencingumas, rinka, konkurencija, katalogas.

ENThe article discusses how the company aims to successfully expand its product range, adapt to changing consumer needs and remain competitive in the market. The article emphasizes that assortment development is an important business strategy that allows a company to attract new customers and expand market share. IB Italy chose a product line development strategy and conducted a quantitative study to assess consumer needs. The article also provides a strategy for the development of the new Tempting Beauty catalogue, which includes a new range. This catalog focuses on warmth, intimacy and nurturing relationships to meet consumer expectations and trends. It is analyzed how the new assortment can give IB "Talija" a competitive advantage over its main competitors - IB "Turistlandija" and IB "Vigora" and help achieve long-term growth. Keywords: assortment development, competitiveness, market, competition, catalog.

ISSN:
2424-5798; 2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/116172
Updated:
2025-07-16 11:50:13
Metrics:
Views: 3
Export: