LTSėkmingam verslui vienas iš pagrindinių sėkmės elementų yra žmogiškieji ištekliai bei jų valdymas esant įvairiems iššūkiams. Darbuotojai, veikdami įmonėje teigiamai arba neigiamai, formuoja pokyčius, vidaus kultūrą, komunikaciją ir vertybes. Šiame straipsnyje analizuojama makiavelistinės elgsenos raiška skirtingų kartų darbuotojų kontekste. Tyrime analizuojama kurios kartos darbuotojai stipriausiai išreiškia makiavelistinės elgsenos raiškas bei kokios raiškos stipriausiai išreiškiamos. Teoriniame tyrime išgryninamos makiavelistinės elgsenos raiškos, per vertybinį, tikslų, asmenybės aspektą. Analitiniame tyrime naudojant kiekybinį tyrimą (anketinę apklausą) nustatyta, kokiomis makiavelistinėmis elgesio formomis pasireiškia skirtingų kartų darbuotojai. Nustatyta, kad darbo rinkoje dominuojant trims kartoms, kūdikio bumo kartos atstovai stipriausiai išreiškia statuso siekimo elementą, X kartos ciniško požiūrio į kitus ir Y kartos – amoralaus manipuliavimo bei neetiško elgesio elementus. Raktiniai žodžiai: makiavelizmas, kartos, darbuotojai, makiavelistinės elgsenos raiška.
ENOne of the key elements of a successful business is human resources and their management in the face of various challenges. Employees shape change, internal culture, communication and values by acting positively or negatively in the company. This paper analyses the expression of Machiavellian behaviour in the context of different generations of employees. The study analyses which generations of employees express Machiavellian behaviour most strongly and which expressions are most strongly showed. The theoretical study highlights the expressions of Machiavellian behaviour through the value, goal and personality dimensions. The analytical study uses quantitative research (questionnaire survey) to determine which forms of Machiavellian behaviour are manifested by different generations of employees. It was found that, in a labour market dominated by three generations, the baby boomers most strongly express the element of status-seeking, Generation X tends to have the cynical attitude towards others, and the Generation Y shows immoral manipulation and unethical behaviour. Keywords: Machiavellianism, generations, employees, manifestation of Machiavellian behavior.