LTStraipsnyje analizuojamas elektronikos parduotuvės „Jota“ klientų aptarnavimas atsižvelgiant į įmonės vertybes. Laikomasi pozicijos, jog tinkamas klientų aptarnavimas prisideda prie verslo organizacijos sėkmės. Straipsnyje keliamas probleminis klausimas – kaip pagerinti „Jota“ komunikaciją viešojoje erdvėje. Pritaikius teorines žinias apie misijos ir vizijos formavimą bei jų svarbą, vidinę ir išorinę komunikaciją ir įsigilinus į „Jota“ keliamas vertybes buvo siekiama susidaryti nuomonę apie organizacijoje vykdomą veiklą. Taip pat siekiant pasverti konkurencinį pranašumą įmonė buvo lyginama su kitomis tą pačią veiklą vykdančiomis organizacijomis. Norint ištirti „Jota“ išorinę komunikaciją apibrėžti socialiniai tinklai bei atliktas tyrimas, kurio metu siekiama išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybę. Įvertinus tyrimo rezultatus pateiktos rekomendacijos, susijusios su klientų aptarnavimo gerinimu, žinučių formulavimu ir kt. Pabaigoje pateikiamos išvados. Raktiniai žodžiai: kultūra, vertybės, išorinė ir vidinė komunikacija, klientai, konkurentai.
ENThe article analyses the customer service of the electronics store JOTA taking into account the values of the company. Adhering to the position that proper customer service contributes to the success of a business organization. The article raises a problematic question how to improve the communication of JOTA in the public sphere. By applying theoretical knowledge about the formation of the mission and vision and their importance, internal and external communication and delving into the values set by JOTA, the aim was to form an opinion about the activities carried out in the organization. Also, in order to weigh the competitive advantage, the company was compared with other organizations engaged in the same activities. In order to study the external communication of JOTA, social networks were defined and a study was carried out, during which the aim is to find out the quality of customer service. After evaluating the results of the study, recommendations were made related to improving customer service, formulating messages, etc. At the end of the article submitted conclusions. Keywords: culture, values, external and internal communication, customers, competitors.