LTKiekviena organizacija turi tam tikrą įvaizdį visuomenėje ir šis įvaizdis nėra atsitiktinis. Jis yra kuriamas, vystomas ir nuolat tobulinamas. Socialinis verslas pasaulyje yra gan nauja verslo šaka, tačiau jau daranti didelę įtaką visuomenei, todėl aktualu išanalizuoti socialinio verslo išskirtinumą ir įvaizdį. Straipsnyje apibrėžiama organizacijos įvaizdžio samprata įvairių autorių požiūriu, apibūdinama įvaizdžio svarba organizacijoms, aptariama socialinio verslo koncepcija ir jos įtaka verslo įvaizdžiui. Išskiriami ir analizuojami vidiniai ir išoriniai organizacijos įvaizdžio faktoriai bei jų valdymo galimybės, organizacijos įvaizdžio modelio savybės, kurios yra svarbios šiuolaikinėje visuomenėje. Socialinio verslo susitelkimas į socialinių problemų sprendimą lemia specifinį šio verslo modelį, jo išskirtinumą, lyginant su įprastu pelno siekiančiu verslu, nes socialinis verslas savo prioritetus pirmiausia skiria visuomenės gerovei. Teikiama įžvalga, kad socialinio verslo išskirtinumas formuoja jo įvaizdį visuomenėje, todėl svarbu užtikrinti socialinio verslo įmonių kokybišką veiklą, atliepiant visuomenės poreikius. Raktiniai žodžiai: socialinis verslas, įvaizdis, veiklos išskirtinumas.
ENEvery organization has a certain image in society and this image is not accidental. It is being created, developed and constantly improved. Social business is a relatively new branch of business in the world, but it already has a significant impact on society, so it is relevant to analyse the uniqueness and image of social business. In the article, the concept of organizational image from the point of view of various authors is defined, the importance of image for organizations is presented, the concept of social business and its influence on the business image is analysed. The internal and external factors of the organization's image and their management capabilities, the characteristics of the organization's image model, which are important in modern society, are distinguished and analysed. The focus of social business on the solution of social problems determines the specific model of this business, its uniqueness, compared to the usual profit-seeking business, because social business primarily devotes its priorities to the welfare of society. The insight is provided that the uniqueness of social business builds its image in the society, therefore it is important to ensure the high-quality activities of social business enterprises, with a view to the needs of society. Keywords: social business, the image, uniqueness of activity.