LTPasaulyje nėra tokios įmonės, kuriai nebūtų reikalingi geri darbuotojai, siekiantys ne tik savo, bet ir organizacijos tikslų. Organizacijos nori savo darbui atsidavusių, aktyvių, tinkamas kompetencijas turinčių darbuotojų, kadangi nuo darbuotojų įsitraukimo lygio priklauso organizacijos rezultatų siekimo procesas – tik susitelkę į atliekamas funkcijas darbuotojai skatina įmones dirbti efektyviau ir sėkmingiau, o tai rodo darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos dirbti sąsajas. Organizacijos kelia vis daugiau klausimų kaip pritraukti, išlaikyti ir skatinti darbuotojus dirbti efektyviau dėl organizacijos gerovės, kadangi neįvertintas darbuotojas gali išeiti iš darbo ir pereiti dirbti pas konkurentus. Straipsnyje analizuojama darbuotojų įsitraukimo samprata ir skatinimo modeliai, atskleidžiami darbuotojų įsitraukimą sąlygojantys veiksniai bei didinimo priemonės, įvertinus darbuotojų įsitraukimą AB ,,Auga group“ pristatomi darbuotojų įsitraukimo didinimo sprendimai. Straipsnyje taikyti metodai: mokslinės literatūros bei kitų informacijos šaltinių analizė, organizacijos duomenų analizė, kiekybinis tyrimas. Raktiniai žodžiai: darbuotojų įsitraukimas, motyvavimas, lojalumas, darbuotojų kaita.
ENThere is no such company in the world that does not need good employees who achieve not only their own goals, but also those of the organization. Organizations want employees who are dedicated to their work, active, with appropriate competences, because the process of achieving organizational results depends on the level of employee engagement - only by focusing on the functions performed, employees encourage companies to work more efficiently and successfully, which shows the links between employee engagement and motivation to work. Organizations are asking more and more questions about how to attract, retain and motivate employees to work more efficiently for the sake of the organization's well-being, as an undervalued employee may leave the job and go to work for competitors. The article analyzes the concept of employee engagement and promotion models, reveals the factors causing employee engagement and measures to increase it, after evaluating employee engagement, presents solutions for increasing employee engagement in AUGA group, AB. Methods used in the article: analysis of scientific literature and other sources of information, analysis of organizational data, quantitative research. Keywords: employee involvement, motivation, loyalty, employee turnover, engaged employee.