Grafikos dizainerio socialinė atsakomybė kuriant vizualinės komunikacijos ir grafinio dizaino produktus

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Grafikos dizainerio socialinė atsakomybė kuriant vizualinės komunikacijos ir grafinio dizaino produktus
Alternative Title:
Social responsibility of a graphic designer in creating visual communication and graphic design products
In the Journal:
Idėjų forumas. 2023, p. 121-126
Summary / Abstract:

LTKiekvienas savo aplinkoje susiduria su socialinėmis reklamomis, tačiau ne kiekvienas žino, kokį tiesioginį poveikį asmeniui jos sukelia. Kuriant reklamą grafikos dizaineris gali įtakoti visuomenę tiek teigiama, tiek ir neigiama linkme. Straipsnyje analizuojami priemonių, naudojamų reklamose, socialiniam atsakingumui ir žmonijos gerovei. Reikšminiai žodžiai: grafinis dizainas, propaganda, socialiniai pokyčiai, socialinis dizainas, socialinė atsakomybė, socialiai atsakingas grafinis dizainas.

ENEveryone is exposed to social advertisements in their environment, but not everyone is aware of the direct impact they have on individuals. By creating advertising, a graphic designer can influence society in both positive and negative ways. This paper analyses the impact of the tools used in advertisements on social responsibility and the well-being of humanity. Keywords: Graphic Design, Propaganda, Social Change, Social Design, Social Responsibility, Socially Responsible Graphic Design.

ISSN:
2669-0268
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115642
Updated:
2025-06-05 20:16:54
Metrics:
Views: 1
Export: