LTTurizmo bei rekreacijos paklausa auga labai sparčiais tempais, todėl sektoriaus pokyčių ir poreikių analizė darosi vis aktualesnė. Vieni svarbiausių šių dienų turizmo sektoriaus tikslų – skatinti pažintinį bei kultūrinį turizmą, sudaryti palankesnes sąlygas jo vystymuisi, inovacijų diegimui. Itin svarbu žinoti, ką rinka gali pasiūlyti vartotojui. Kauno regiono turizmo paslaugų rinka yra per daug nusistovėjusi, jai trūksta įvairovės, egzistuojantys produktai darosi nepatrauklūs klientams. Įprastos ekskursijos ir muziejai pritraukia mažai vartotojų, o atvykstančius turistus vis labiau vilioja pažintis su krašto tradicijomis, amatais. Straipsnyje nagrinėjama Kauno miesto turizmo paslaugų rinkos produktų įvairovė ir naujo, unikalaus produkto, kaip turizmo sektoriaus inovacijų – „Perkūno namo“ teikiamų paslaugų įvedimas į rinką. Žvalgomojo ekspertinio tyrimo metu surinkta informacija atskleidžia paslaugų inovatyvumo poreikį ir turizmo rinkos pokyčių būtinybę. Raktiniai žodžiai: turizmo verslas, inovacijos, naujas produktas, vartotojų dalyvavimas.
ENThe analysis of tourism sector changes and needs becomes more and more relevant, because the demand of tourism and recreation services is growing increasingly. The main objectives of the tourism sector – to promote cognitive and cultural tourism, facilitate its development, bringing in innovative thinking and acting. It is important to know, what tourism products market can suggest to its consumer. Kaunas region tourism market is monotonous and sapless, there is a lack of diversity, and market products are unattractive to consumers. Ordinary tours and museums cannot attract more customers; foreign tourists are increasingly attracted by knowledge of traditions and crafts of the region. The paper examines a variety of tourism market products in Kaunas region and a new unique product as a tourism sector innovation – “Perkuno namas” (“Thunder House”) services entering the market. The information gathered reveals the need for innovations and changes in Kaunas tourism market.