Klaipėdos sporto ir sveikatingumo klubų rinkodaros komplekso palyginamoji analizė

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Klaipėdos sporto ir sveikatingumo klubų rinkodaros komplekso palyginamoji analizė
Alternative Title:
Klaipeda sports and wellness clubs marketing mix comparative analysis
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje yra suformuluota paslaugų rinkodaros komplekso analizės būtinumo problematika. Tikslui pasiekti išsikelti uždaviniai, kuriuos įgyvendinant buvo išanalizuoti ir susisteminti įvairių Lietuvos ir užsienio autorių teoriniai paslaugų rinkodaros komplekso aspektai; išsamiai analizuojami probleminiai klausimai, susiję su rinkodaros kompleksu ir jo elementais. Teorinėje straipsnio dalyje nagrinėjama paslaugų rinkodaros samprata. Išanalizavus paslaugų rinkodaros kompleksą, kuris dar vadinamas 7P, analizuojama trijų Klaipėdos sporto ir sveikatingumo klubų klientų nuomonė apie šių sporto klubų rinkodaros komplekso elementus. Naudodamos rinkodaros kompleksą įmonės bando pasiekti savo užsibrėžtus tikslus, kuria tvirtus ir patikimus ryšius su klientais, nustato konkurencingas kainas, o paslaugų vartotojus informuoja apie teikiamų paslaugų kokybę, kainą ir leidžia pasirinkti jiems tinkamiausią paslaugos variantą. Pagrindiniai žodžiai: sveikatingumas, sporto ir sveikatingumo klubai, rinkodaros kompleksas, rinkodaros komplekso elementai.

ENThe article is worded in the analysis of the necessity of the complex of services marketing topics. Moving to achieve the objectives, which was to analyze and organize various Lithuanian and foreign authors of theoretical aspects of marketing complex, detailed analyses problematic issues related to the marketing package and its elements. The article examines the theoretical part of the marketing concept. The wellness clubs user reviews of the following sports clubs marketing complex. Marketing complex hellps to the compny‘s attemt to reach their targets, in witch a strong and trusted relationships with customers, provides competitive prices and service users informed about the quality of service, price and allows you to choose the most suitable services for them. At the end of the article are the improvement of the marketing plan.

ISSN:
2538-7383
Related Publications:
Paslaugų teorija ir praktika: vadovėlis. Kaunas, : Technologija, 2005. 363 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115527
Updated:
2025-06-03 10:12:52
Export: