LTStraipsnyje pristatytas priešmokyklinio ugdymo mokytojų nuomonės tyrimas apie STEAM metodo taikymą ir mokytojo vaidmenį. Pirmame skyriuje išskirti pagrindiniai STEAM metodo taikymo aspektai, aptarti ir tirti STEAM metodo taikymui tinkantys būdai. Antrame skyriuje siekiama išsiaiškinti, koks turi būti mokytojo vaidmuo, ką reikėtų keisti, į ką reikia atkreipti dėmesį. Darbe pristatomi empirinio tyrimo rezultatai, kurie parodė, kad taikydami STEAM metodą priešmokyklinio ugdymo mokytojai dažnai renkasi progresyvius, bendradarbiauti skatinančius vaidmenis, jiems svarbu būti aktyviu partneriu vaikų ugdymosi procese. Pagrindiniai žodžiai: STEAM metodas, mokytojo vaidmuo.
ENThe article presents a study of preschool teachers’ perspectives on the implementation of the STEAM method and the role of the teacher. The aim of the research - to investigate the role of preschool education teachers in implementing the STEAM method. Research methods: analysis of scientific literature, document analysis, empirical quantitative research, statistical data analysis. The first section outlines the key aspects of applying the STEAM method, discussing and exploring suitable approaches for its implementation. The second section aims to elucidate the role of the teacher, what changes should be made, and what aspects need to be addressed. The research presents the empirical results, which revealed that by implementing the STEAM method, preschool educators often opt for roles that are progressive and collaboration-promoting, emphasizing the importance of being an active partner in children's learning processes. Keywords: the STEAM method, the role of a teacher.