LTStraipsnyje analizuojamas internetinės bankininkystės plėtros etapas Lietuvoje, greitai kintančios globalios aplinkos kontekste. Pateikiami mokslininkų atlikti tyrimai apie internetinės bankininkystės vartotojų poreikius, lūkesčius bei pasirinkimus, kurie lemia vartotojų skaičiaus augimą. Autorė ištyrė dešimt Lietuvoje veikiančių bankų internetinės bankininkystės vartotojų skaičiaus kitimą 2007 – 2014 metais, klasifikuojant Lietuvoje veikiančius bankus į tris kategorijas. Gauti tyrimo rezultatai parodė, kad analizuojant internetinės bankininkystės vartotojų skaičiaus kitimą, analizuojamus bankus reikia skirstyti į keletą grupių, kad gauti rezultatai nebūtų iškraipyti. Analizuojant trijų didžiausių Lietuvoje veikiančių bankų internetinės bankininkystės vartotojų skaičiaus kitimą pastebėta, kad labiau į verslą orientuotas AB DNB bankas pritraukė analizuojamu laikotarpiu daugiausiai internetinės bankininkystės vartotojų. AB Šiaulių bankas, kuris yra antrojoje bankų grupėje, analizuojamu laikotarpiu pritraukė daugiausiai internetinės bankininkystės vartotojų. Pažymėtina, kad šis bankas perėmė savo veiklą sustabdžiusio AB Ūkio banko internetinės bankininkystės vartotojus. Danske Bank A/S Lietuvos filialas, esantis trečiojoje bankų grupėje, pritraukė 35 % daugiau internetinės bankininkystės vartotojų nei Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius. Ištyrus internetinės bankininkystės vartotojų santykį su visais bankų klientais, nustatyta, kad asmenų, kurie nesinaudoja internetine bankininkyste vidutiniškai 2010-2014 metais buvo 4%. Todėl galima teigti, kad žmonių, kurie nesinaudoja internetine bankininkyste, ateityje, dar labiau sumažės.
ENThe article analyzes the development of internet banking stage of Lithuania, in the emerging global environment context provided by scientific research on online banking customers' needs, expectations and choices that determine the number of users increase. The author examined ten banks that operating in Lithuania internet banking user population alteration of 2007-2014 years and the classified banks that are operating in Lithuania in three categories. The obtained results indicated that while analyzing the change of number of the online banking users, banks must be divided into several groups so that results are not distorted. The analysis of the three largest banks operating in Lithuania shown that mostly business-oriented DNB Bank attracted the most internet banking users in the analyzed period. AB Šiaulių bankas, which is in the second group of banks, during the analysis period attracted the most online banking users. It should be also noted that the AB Šiaulų Bankas took over AB Ūkio Bankas online banking customers when AB Ūkio Bankas went bankrupt .Danske Bank A/S Lithuania Branch, located on the third banking group, has attracted 35% more online banking users than Nordea Bank Finland Plc Lithuania department. After the investigation of the internet banking users ratio between all Lithuania banks users shown that after 2010-2014 period, the amount of people whom are not using internet banking was average of 4%. Therefore, it can be said that people who do not use internet banking services will keep reducing in the future.