BĮ "Šilutės kultūros ir pramogų centras" turinio rinkodaros sprendimai lankytojų pritraukimui

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
BĮ "Šilutės kultūros ir pramogų centras" turinio rinkodaros sprendimai lankytojų pritraukimui
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama turinio rinkodaros samprata ir sprendimai, leidžiantys efektyviai pasiekti tikslinį vartotoją ir paskatinti jį tapti klientu. Šie aspektai straipsnyje aktualizuojami BĮ „Šilutės ir pramogų centras“ veiklos kontekste, norint identifikuoti paveikiausius komunikacijos sprendimus įstaigos veiklai realizuoti. Kokie turinio rinkodaros raiškos būdai ir jų sklaidai parinkti komunikacijos kanalai gali padidinti lankytojų srautą, aiškintasi atliekant turinio rinkodaros vertinimą pačių lankytojų požiūriu. Raktiniai žodžiai: turinio rinkodara, turinio rinkodaros sprendimas, klientas, auditorija, komunikacija.

ENTaking attention the diminishing impact of traditional advertising on the audience, business representatives, brand developers, and organizations are looking for more effective dissemination of information about themselves. One way is to apply content solutions. The article analyzes the concept of content marketing, the prerequisites for its emergence and solutions that allow you to effectively reach the target user and encourage them to become customers. These aspects are actualized in the article in the context of the activities of BĮ „Šilutės kultūros pramogų centras", in order to identify the most effective communication solutions for the implementation of the institution's activities. What methods of marketing expression and communication channels for their dissemination can increase the flow of visitors, explaining the evaluation of content marketing from the point of view of visitors.

ISSN:
2538-7383
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115378
Updated:
2025-05-27 09:02:47
Export: