Kauno kolegijos JVMF ikimokyklinio ugdymo programos absolventų nuomonė apie įsidarbinimą, fakultete įgyto išsilavinimo ir sėkmingos karjeros darbo rinkoje sąsajas

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kauno kolegijos JVMF ikimokyklinio ugdymo programos absolventų nuomonė apie įsidarbinimą, fakultete įgyto išsilavinimo ir sėkmingos karjeros darbo rinkoje sąsajas
Alternative Title:
Kauno kolegija Justinas Vienožinskis faculty of arts preschool education programme graduates' opinion and linkages on employment, acquired education and a successful career in the labour market
In the Book:
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 151-161
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariama nuolatinio ir glaudaus ryšio su praktika neuniversitetinio aukštojo mokslo institucijai svarba, kad realizuojamos programos atlieptų nuolat kintančios darbo rinkos, visuomenės poreikius, būtų nuolat atnaujinamos, tobulinamos, užtikrinama studijų kokybė. Remiantis Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (2009) nuostata, kad aukštoji mokykla turi nuolat viešai skelbti tikslią kiekybinę ir kokybinę informaciją apie studentų, absolventų ir kitų suinteresuotų šalių nuomonę apie studijų kokybę, pristatomi tyrimo, kurio tikslas - ištirti Kauno kolegijos JVMF Ikimokyklinio ugdymo programos absolventų nuomonę apie įsidarbinimą, fakultete įgyto išsilavinimo ir sėkmingos karjeros darbo rinkoje sąsajas, rezultatai. Tyrime naudoti metodai: literatūros ir dokumentų turinio analizė, absolventų apklausa, tyrimo rezultatų analizė bei interpretacija. Gautų duomenų pagrindu teikiamos išvados ir rekomendacijos studijų kokybės (programos ir proceso) tobulinimui. Pagrindiniai žodžiai: studijų procesas, kompetencijos, ugdymas/-is, žinios ir gebėjimai, profesinės veiklos praktika, sėkminga karjera.

ENThe article discusses the importance of the permanent and close connection with the practice for the non-university higher education institution; that the realized programmes would respond to the needs of the constantly changing labor market and society; the programmes to be continually updated, improved and the quality of studies ensured. According to the Law on Science and Studies of the Republic of Lithuania (2009) higher education has permanently give the detailed quantitative and qualitative information about the students, graduates and other interested parties‘ view on the quality of the studies. The aim of the study is to analyze the results of Kauno kolegija JVMF pre-school education programme graduates‘opinion and linkages on employment, acquired education and a successful career in the labor market. The research methods used: literature and document content analysis, survey of graduates, the analysis and interpretation of the results. On the basis of the data obtained, conclusions and recommendations for the study quality (programme and process) improvement are provided. Keywords: study process, competency, education / learning, knowledge and skills, professional practice, successful career.

ISBN:
9786094541940
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115136
Updated:
2025-06-02 12:22:48
Export: