LTKauno kolegijoje paramos sistema funkcionuoja nuo 2021 m. pabaigos ir jos informacijos sklaidos strategija tebesiformuoja, o 2023 m. studijavę asmenys teigė, jog psichologinės pagalbos paslauga yra reikalinga, informacijos sklaida apie ją turi būti suprantama, prieinama studentams patraukliomis priemonėmis. Kauno kolegijos atvejo analizėje detaliau aiškinamasi apie psichologinės pagalbos aktualumą studentams institucijos informacinio tipo sklaidos priemonėmis remiantis 2023 m. studentų nuomonės tyrimu, kuriame studentų ir tyrėjų rekomenduota aktyvinti minėtą paslaugą. Straipsnyje keliamas probleminis klausimas – kaip patobulinti informacijos sklaidą studentams apie psichologinės pagalbos paslaugą Kauno kolegijoje? Tyrimo tikslas – nustatyti Kauno kolegijos informacijos sklaidą studentams apie psichologinės pagalbos paslaugą. Tyrime taikyti mokslinės literatūros, atvejo analizės, turinio analizės, apklausos raštu metodai. Tyrimo uždaviniai koreliuoja su turinio analize ir apklausa: turinio analizės metodu identifikuojamos institucijos informacijos sklaidos priemonės ir jų turinys, skirtas studentams, apie paramos paslaugos komponentę – psichologinę pagalbą; apklausos metodu atskleidžiama studentų nuomonė apie Kauno kolegijos informacijos sklaidos priemonių ir jų turinio aktualumą fokusuojantis į paramos paslaugos komponentę – psichologinę pagalbą. Pagal abiejų metodų taikymo rezultatus, išryškinama, kokią informaciją studentai pastebėjo ir pageidautų gauti, pasinaudojo ir norėtų pakartotinai pasinaudoti paslaugomis bei pateikiamos rekomendacijos informacijos sklaidos organizavimui apie šią paslaugą tobulinti.Tyrimo rezultatais atskleista, kad atsižvelgiant į respondentų nuomonę bei pasitelkiant informacijos sklaidos strategiją, orientuotą į Dienotvarkės nustatymo ir Žiniasklaidos rėmų teorijų principus, reikalinga išlaikyti daugiaveiką sklaidos priemonėse intensyviausiai (periodiškai – kartą per mėnesį) studentams komunikuojant institucijos e. paštu ir socialiniais tinklais temomis apie streso įveiką, viešąjį kalbėjimą, laiko planavimą, bendrąją informaciją apie psichologinę sveikatą ir emocinę savijautą, individualių konfidencialių psichologo konsultacijų mechanizmo institucijoje veikimą. Reikšminiai žodžiai: paramos paslauga, psichologinė pagalba, informacijos sklaida.
ENThe Kauno kolegija Higher Education Institution support system has been functioning since the end of 2021, and its information dissemination strategy is still taking shape. Those who studied in 2023 said that the psychological support service is necessary. The dissemination of information about it must be understandable and accessible to students through attractive means. The case study of Kauno kolegija explains in more detail the relevance of psychological support for students based on the institution’s information-type dissemination tools based on the survey of students’ opinions in 2023. The article raises a problematic question on how to improve the dissemination of information about the psychological assistance service to students at Kauno kolegija. The study aims to define the dissemination of information about the psychological assistance service to students at Kauno kolegija. In the research, scientific methods such as case analysis, content analysis, and survey were applied. Research objectives correlate with content analysis and survey. The content analysis methods identify the means of disseminating information and their content intended for students about one of the components of support services, i.e., psychological help. The survey method reveals students’ opinions about the means of information dissemination and the relevance of their content at Kauno kolegija, focusing on the same component of support services, i.e., psychological help. Considering the results of the application of both methods, it is highlighted and desirable that the student notices that he/she can receive, has used and does not need recommendations to use this service.The research results revealed that the respondents and the opinions on the information dissemination strategy focused on the principles of Agenda setting and Media frame theories, which are necessary for the dissemination of multitasking institutions that communicate most intensively (periodically - once a month) to students via email and social networks on the topics of overcoming stress, public speaking, time planning, general psychological information and emotional well-being, the functioning of the institute for the mechanism of individual confidential psychological consultations. Keywords: support service, psychological help, dissemination of information.