Can the curriculum of creativity affect motivation to dance?

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Can the curriculum of creativity affect motivation to dance?
Alternative Title:
Ar kūrybiškumą skatinanti programa gali motyvuoti šokti?
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy], 2023, 152, 4, p. 158-168
Summary / Abstract:

LTŠio tyrimo tikslas – išsiaiškinti, ar kūrybiškumą skatinanti programa gali motyvuoti šokti. Tyrimo tikslui pasiekti buvo atliktas pedagoginis eksperimentas. 40 šokėjų (12–14 metų) buvo suskirstyti į dvi grupes: eksperimentinę ir kontrolinę. Eksperimentas buvo vykdomas 16 savaičių. Kontrolinės grupės šokėjai buvo ugdomi pagal įprastą mokytojo sudarytą programą, o eksperimentinės grupės šokėjams buvo taikoma kūrybiškumą skatinanti programa. Siekiant įvertinti skirtingų mokymo programų poveikį šokėjų motyvacijai, eksperimento pradžioje ir pabaigoje buvo atlikta anketinė apklausa. Kaip parodė tyrimo rezultatai, skirtingos mokymo programos darė poveikį skirtingų subkategorijų šokėjų motyvacijai tiek atsižvelgiant į jaunųjų šokėjų lytį, tiek į jų motyvaciją prieš eksperimentą. Kūrybiškumą skatinančios programos įtraukimas į šokėjų ugdymo programą labiausiai paveikė vidinės motyvacijos subkategoriją mokytis ir identifikuotis. Įprastinė šokėjų ugdymo programa didžiausią poveikį darė motyvacijos trūkumo (angl. Amotivation) subkategorijai. Esminiai žodžiai: kūrybiškumo programa, vidinė motyvacija, motyvacijos trūkumas (angl. Amotivation), šokis.

ENThe aim of this study is to investigate whether the curriculum of creativity affects motivation to dance. The experiment was conducted. Forty dancers were divided into experimental and control groups. The experiment was carried out for sixteen weeks. Dancers in the control group were educated according to a regular programme designed by the teacher, while dancers in the experimental group were given the creativity curriculum. To assess the effect of different curricula on dancers' motivation, a questionnaire survey was conducted at the beginning and at the end of the experiment. Keywords: creativity curriculum, intrinsic motivation, amotivation, dance.

DOI:
10.15823/p.2023.152.8
ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/106257
Updated:
2025-02-21 14:32:23
Metrics:
Views: 23    Downloads: 4
Export: