Marketingo sprendimai logistinių įmonių pardavimų didinimui: B2B ir B2C atvejai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Marketingo sprendimai logistinių įmonių pardavimų didinimui: B2B ir B2C atvejai
Alternative Title:
Marketing solutions for increasing the sales of logistics companies: B2B and B2C caseas
Keywords:
LT
Logistika / Logistics; Įmonės. Bendrovės / Companies. Enterprises; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTVis daugėjant logistinių įmonių skaičiui ne tik Lietuvoje bet ir pasaulyje, atsiranda didesnė konkurencija tarp įmonių. Norint, kad įmonės būtų konkurencingos, tobulėtų ir augtų, kaip verslas, pirmiausia reikia teikti patikimas transportavimo, sandėliavimo paslaugas savo įmonės klientams. Tačiau, taip pat svarbus marketingas. Tai yra viena iš sričių, kuri padeda logistikos srityje didinti pardavimus, tačiau ne visos marketingo priemonės yra veiksmingos ir naudingos įmonėms, kai kurios neduoda norimų rezultatų. Nors yra atlikta tyrimų, kurie yra susiję su marketingu ir logistikos sritimis, tačiau nėra aptikta tyrimų, kurie įvardytų, kokie marketingo sprendimai padeda didinti pardavimus logistinėse įmonėse. Kuriant marketingo planus svarbu formuoti strategiją orientuotą į tikslinį vartotoją, sukurti vertės pasiūlymą, išryškinti teikiamų paslaugų savybes, kurios būtų paklausios vartotojui. Verslo sistemos yra grupuojamos į pagrindines tris skirtingas įmonių grupes, remiantis vartotojų rinka, motyvacija pirkti ir teikiamus produktus ar paslaugas. Šios grupės yra: verslas-verslui (Business-to-Business – B2B), verslas-vartotojui (Business-to-Consumer – B2C) ir verslas-vyriausybei (Business-to-Government – B2G). Visos trys įmonių grupės skiriasi verslo veikla, strategija, skirta privilioti tikslinius klientus ir didinti įmonių pardavimus. Kadangi daugiausiai įmonių yra B2B ir B2C sektoriuose, todėl daugiausiai dėmesio ir buvo skirta šių dviejų tipų įmonėms ir rinkoms.Šiame darbe nagrinėjama tyrimo problema – kaip marketingo sprendimais didinti įmonių pardavimus B2B ir B2B atvejais. Darbe remiamasi logistinių įmonių vartotojų ir logistinių įmonių anketos rezultatais. Tyrimo objektas – logistinių įmonių pardavimų didinimas marketingo sprendimais B2B ir B2C atvejais. Tyrimo tikslas – pateikti marketingo sprendimus logistinių įmonių pardavimų didinimui B2B ir B2C atvejais. Darbe naudojami metodai: mokslinės literatūros analizė, apžvelgiami mokslininkų tyrimai, įžvalgos apie marketingo strategijas ir anketinės apklausos. Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad dalis respondentų pastebi logistinių įmonių reklamas internetinėje erdvėje ir televizijoje. Logistinių įmonių anketinės apklausos duomenys parodė, kad logistinė įmonės daugiausiai naudojasi socialiniais tinklais ir SEO paslaugomis. [Iš Įvado]

ENThis paper examines the research problem – how to increase the sales of logistics companies in B2B and B2C cases through marketing solutions. The results of the questionnaire of consumers and logistics companies of logistics companies are based on the work. The object of the research – is to increase the sales of logistics companies with marketing solutions in B2B and B2C cases. The aim of the study – provide marketing solutions to increase sales of logistics companies in B2B and B2C cases. Methods used in the work: analysis of scientific literature, reviews of other researchers’ research, insights into marketing strategies and questionnaires. The results of the research showed that a part of the respondents notice advertisements of logistics companies on the Internet and on television. The survey data of logistics companies showed that logistics companies mainly use social networks and SEO services. Keywords: B2B, B2C, forwarding, logistics, marketing solutions, SEO, SEM. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2022.25
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai : (edukologija ir kiti socialiniai mokslai) / Kęstutis Kardelis. Šiauliai : Lucilijus, 2005. 398 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/105820
Updated:
2023-12-07 15:40:02
Metrics:
Views: 20    Downloads: 8
Export: