LTViduramžių Europoje nebuvo skirtumo tarp bendruomenės ir kahalo, tačiau XVII-XVIII a. Lenkijos ir Lietuvos valstybėje šios sąvokos reiškė skirtingas žydų savivaldos dalis. Bendruomenė (hebr. kehila) apėmė visus viename mieste, o dažnai ir aplinkinėse vietovėse gyvenančius žydus, o kahalas buvo tam tikra bendruomenės valdymo institucija. Ji turėjo įgaliojimus administruoti bendruomenę. Ilgainiui susiklostė tradicija savivaldos instituciją kahalą turinčią bendruomenę vadinti kahalu, tačiau dažnai daroma klaida kahalo ir bendruomenės sąvokas vartojant kaip atitikmenis: LDK laikotarpiu kahalą turinti bendruomenė buvo tik viena tam tikras funkcijas atliekanti žydų savivaldos forma ir jos hierarchijos grandis. Skatinant žydų integraciją, diegiant pavaldumą miestų savivaldoms Rusijos imperijoje 1844 m. kahalai panaikinti. Bendruomenei buvo paliktos tik religinio gyvenimo organizavimo ir švietimo funkcijos. Šis sprendimas visiškai suardė žydų savivaldos struktūrą, susiklosčiusią pagal bendruomenės vidaus poreikius. [Iš teksto, p. 55].