Turinio marketingo sprendimų taikymas valstybinių institucijų tinklalaidėms

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Turinio marketingo sprendimų taikymas valstybinių institucijų tinklalaidėms
Alternative Title:
Application of content marketing solutions for national institutions podcasts
Summary / Abstract:

LTĮvairūs tyrimai rodo, jog Lietuvos gyventojų pasitikėjimas valstybinėmis institucijomis vis dar nėra itin aukštas. Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ naujausiais (2021 m. balandis) duomenimis Seimu bei partijomis nepasitiki apie 50 proc. šalies gyventojų, o teismais, bankais, Vyriausybe, Prezidentūra ir Prokuratūra virš 20 proc. Lietuvos piliečių. Siekiant didinti mūsų šalies gyventojų pasitikėjimą valstybinėmis įstaigomis bei kelti žmonių supratimą apie šių institucijų veiklą, būtina kokybiška komunikacija. Šiomis dienomis kaip itin veiksminga komunikacijos forma yra išskiriamas turinio marketingas, kurio tikslas vartotojui teikti vertingą, informatyvų bei kūrybingą turinį (Harad, 2013; Du Plessis, 2017; Turinio marketingo institutas, 2017). O kaip vieną efektyviausių pastarųjų metų turinio marketingo kanalų marketingo specialistai išskiria tinklalaides. Dėl sąlyginai pigios tinklalaidžių gamybos bei patogaus ir lengvai pasiekiamo tinklalaidžių formato sparčiai didėja tiek tinklalaidžių gamybos, tiek klausymo mastai (Casares, Binkley, 2021). Įvairios organizacijos pasaulyje, siekdamos populiarinti savo produktus ir paslaugas, kuria tinklalaides savo tiksliniams vartotojams aktualiomis temomis. Nors tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje tinklalaides kaip turinio marketingo įrankį pirmiausia pradėjo naudoti verslo organizacijos, tačiau šiandien šį įrankį į savo komunikacijos planą įtraukia vis daugiau valstybinių institucijų. Vis dėlto, siekiant gerinti institucijų įvaizdį, svarbu suprasti, kokių turinio marketingo sprendimų taikymas lemia tinklalaidžių veiksmingumą.Darbo tyrimo objektas: turinio marketingo sprendimų taikymas. Darbo problema: kaip pagerinti turinio marketingo sprendimų veiksmingumą? Tyrimo tikslas: pateikti teoriškai pagrįstus ir empiriniu tyrimu patikrintus pasiūlymus, kaip pagerinti turinio marketingo sprendimų veiksmingumą valstybinių institucijų tinklalaidėms. Tyrimo metodai: mokslinių šaltinių analizė, turinio analizė, ekspertinis interviu, fokusuota grupinė diskusija, duomenų palyginimas. [Iš Įvado]

ENThis paper analyses the application of content marketing solutions for national institutions podcasts. In the theoretical part of the paper scientific literature related to the concept of content marketing solutions and the peculiarities of national institutions podcasts is analyzed. The analytical part of the paper analyzes the results of research performed by applying different methods – content analysis, expert interview, focus group. In the last part of the paper generalized set of content marketing solutions for national institutions podcasts is presented. The set combines three main parts: the structure of the podcast, the content elements, the host and guests of the podcast. This kit helps to solve problem areas of national institutions podcasts. Keywords: content marketing, content marketing solutions, national institutions, national institutions podcast, podcast.

DOI:
10.7220/2538-6778.2021.24
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/103184
Updated:
2023-12-06 15:08:16
Metrics:
Views: 26    Downloads: 4
Export: