Ekologiškų gaminių kepyklėlės efektyvumo įvertinimas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ekologiškų gaminių kepyklėlės efektyvumo įvertinimas
Alternative Title:
Assessment of efficiency of a bakery of organic products
Summary / Abstract:

LTEkologiškų maisto produktų privalumas yra visuotinai pripažintas. Ekologiškas maistas įgauna vis didesnį populiarumą, vis daugiau žmonių, kaip rodo apklausos, įvertina tokio maisto teigiamą poveikį sveikatai. Ekologiško maisto energinė vertė yra žymiai didesnė, o jis pats gaminamas iš sveikų, naudingų ir nuolat tikrinamų natūralių produktų, kurie nėra žalingi žmogaus sveikatai bei užauginti nenaudojant jokių trąšų ar pesticidų. Jeigu duona yra ekologiška, joje negali būti ir genetiškai modifikuotų komponentų, sintetinio maisto priedų. Straipsnyje aptariama ekologiško maisto svarba teoriniu aspektu, pateikiama pasirinkta verslo idėja – įsteigti ekologiškų gaminių kepyklėlę. Atlikus rinkos tyrimą (apklausus potencialius klientus ir įvertinus konkurentus), aptarus finansines prognozes, įvertinus steigiamo verslo subjekto stiprybes, galimybes, silpnybes ir grėsmes, teikiama išvada, kad ekologiškų gaminių kepyklėlės steigimo idėja gali pasiteisinti ir planuojama veikla bus efektyvi. [Iš leidinio]

ENThe advantage of organic food is universally acknowledged. Organic food is gaining more and more popularity, more and more people, according to polls, assess the positive health effects of such foods. Organic food has a much higher energy value and is made from healthy, beneficial and constantly inspected natural products that are not harmful to human health and are grown without the use of any fertilizers or pesticides. If the bread is organic, it must not contain genetically modified components and synthetic food additives. The article discusses the importance of organic food in the theoretical aspect and the chosen business idea is presented – to establish a bakery of organic products. After conducting a market research (interviewing potential customers and evaluating competitors), discussing financial forecasts, assessing the strengths, opportunities, weaknesses and threats of the business entity to be established, it is concluded that the idea of establishing a bakery of organic products can serve the purpose and the planned activities will be effective. [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97921
Updated:
2023-12-01 14:46:44
Metrics:
Views: 10
Export: