Kauno taikomosios dailės mokyklos įvaizdžio stiprinimas tobulinant komunikaciją

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kauno taikomosios dailės mokyklos įvaizdžio stiprinimas tobulinant komunikaciją
Alternative Title:
Strengthening the image of Kaunas applied art school by improving its communication
Summary / Abstract:

LTSuprantama, kad sukurtas ar dar kuriamas įstaigos įvaizdis gali nulemti sėkmę. Pasirinkta analizuojama įstaiga yra susijusi su menu – tai Kauno taikomosios dailės mokykla, kuri savo duris mokiniams atvėrė dar 1978 metais rugsėjo 1 dieną. Analizuojant nustatyta, kad mokykla ir jos atstovai stengiasi atsižvelgti į rinkos tendencijas, todėl buvo sukurtos interjero, floristo, dekoravimo specialybių programos, kuriose mokiniai gali įgyti reikalingų žinių ir, žinoma, diplomą. Analizuojamos įstaigos pasirinktais socialiniais tinklais, interneto svetaine ir žiniasklaidos priemonėmis parodoma, ar Kauno taikomosios dailės mokykla išnaudoja visas komunikacijos galimybes, padedančias formuoti įvaizdį ir kurti patrauklų turinį. Šiam tyrimui buvo pasirinkta išnagrinėti mokslinės literatūros ir kitus informacijos šaltinius, taip pat socialinių tinklų ir interneto svetainės turinio analizė ir interviu raštu atsakymai. Pastebėta, kad įstaiga naudoja tik vieną socialinį tinklą „Facebook“, kuriame įvertinta 4 žvaigždutėmis iš 5. Taip pat apskaičiuota, kad per tris mėnesius buvo įkelta 120 skirtingų įrašų įvairiomis temomis, kurios įvardytos kaip: akimirkos iš praktinių ir įprastų pamokų, sveikatos dienos, užklasinė veikla: mokinių žinių turnyrai, lankymasis kitose įstaigose, mugėse, dirbtuvėse, susitikimai su kitų sričių atstovais, mokinių darbų ir kitos parodos, renginiai, krepšinio žaidynės, mokyklos muziejaus lankymas, dalyvavimas viktorinose, „Erasmus+“ programos, bendros žinios, istorija, faktai ir šių dienų aktualijos, informaciniai pranešimai: apie psichologo paslaugas, įvairių švenčių minėjimas ir sveikinimai mokiniams, įvairūs darbo pasiūlymai, projektų įgyvendinimai ir parama, kuri yra skirta mokyklai.Analizės metu nustatyti ir žiniasklaidos priemonės, t. y. straipsniai įvairiose vietose, kaip: „Žinių radijas“ radijo stotyje ir interneto svetainėje, Kauno taikomosios dailės mokyklos „Facebook“ socialiniame tinkle, Kauno taikomosios dailės mokyklos interneto svetainėje, elektroniniame žurnale „Kur stoti“, naujienų portale „Kauniečiams“ ir naujienų portale „15 min“. [Iš leidinio]

ENIt is understood that the image of an institution created or still being developed can lead to success. The chosen institution under analysis is related to art – it is the Kaunas School of Applied Arts, which opened its doors to students on September 1, 1978. The social networks, the website and the media chosen by the analyzed institution show whether Kaunas School of Applied Arts uses all the communication opportunities that help to form an image and create attractive content. Scientific literature and other sources of information, as well as analysis of social networking and website content and written interview responses, were selected for this study. It was noted that the institution uses only one social network, Facebook, which is rated 4 stars out of 5. 120 different posts on various topics were uploaded in three months. During the analysis, the media were also identified, i. y. articles in various places, such as: "Žinių radijas" radio station and website, Kaunas School of Applied Arts Facebook social network, Kaunas School of Applied Arts website, electronic magazine "Kur stoti", news portal "Kaunas residents" and news portal "15 min". [From the publication]

ISSN:
2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/97794
Updated:
2023-12-01 14:46:31
Metrics:
Views: 14    Downloads: 1
Export: