LTStraipsnyje nagrinėjama jaunimo auditorijos pritraukimo į kultūros centrų organizuojamus renginius problematika. Tam analizuojama renginių samprata ir organizavimo etapai bei nagrinėjama jaunimo auditorijos savybių bei poreikių specifika, darant prielaidą, kad jeigu kultūros centrų renginių organizatoriai į šią specifiką atsižvelgtų, tai sudarytų didesnes galimybes į renginius pritraukti jaunimo auditoriją. Tyrimui atlikti pasirinktas mokslinės literatūros ir kitų šaltinių analizės metodas. Tyrimo metu išsiaiškinta, kad renginys suprantamas kaip svarbus, iš anksto suplanuotas ir įgyvendintas įvykis. Kultūros centrai, organizuodami renginius, turi nepamiršti laikytis renginių organizavimo etapų, kurie apima tikslų ir uždavinių nustatymą, biudžeto apskaičiavimą, komandos subūrimą, datos, laiko ir vietos numatymą, technikos parinkimą, reklamą bei renginio sėkmės rodiklių numatymą. Taip pat išsiaiškinta, kad jaunimo auditorija pasižymi noru tobulėti, aktyviai siekia naujų tikslų, yra susižavėję informacinėmis technologijomis. Taip pat organizuojant renginius jaunimui kultūros centruose, reikėtų atsižvelgti į tai, kad jaunimui svarbu saugios aplinkos, laisvės pojūčio sukūrimas, tarpusavio bendravimo užtikrinimas, kūrybiškumo ugdymas, bendruomeniškumo jausmo skatinimas, nes jaunimas nori būti aktyvia bendruomenės dalimi. [Iš leidinio]
ENThe article deals with the problem of attracting a youth audience to the events organized by cultural centers. Therefore, the concept and stages of organizing events are analysed, as well as the specifics of the characteristics and needs of youth audiences, assuming that if the organizers of cultural center events take this specific into account, it would create greater opportunities to attract youth audiences. The method of analysis of scientific literature and other sources was chosen for the research. The research revealed that the event is understood as an important, pre-planned and implemented event. When organizing events, cultural centers must remember to follow the stages of organizing events, which include setting goals and objectives, budgeting, team building, planning the date, time and place, choosing needed technologies, advertising and deciding on the success factors of the event. It was also found out that the youth audience is characterized by a desire to improve, is actively pursuing new goals, and is fascinated by information technology. Also, when organizing events for young people in cultural centers, the importance of creating a safe environment, a sense of freedom, ensuring mutual communication, fostering creativity and fostering a sense of community should be taken into account, as young people want to be an active part of the community. [From the publication]