LTC. Ashley ir T. Tuten (2015) atliko tyrimą, kurio rezultate išskyrė 15 komunikacinių žinučių strategijų tipų, kurie naudojami kuriant prekės ženklą „Facebook“ socialiniame tinkle. Tačiau neteko pastebėti mokslinių darbų ar tyrimų, analizuojančių kokios komunikacijos priemonės yra sėkmingiausios, siekiant transformuoti prekės vardą, sukuriant prekės ženklą socialiniuose tinkluose. Todėl šiame straipsnyje analizuojama problema - kaip panaudoti socialinius tinklus, siekiant transformuoti prekės vardą į prekės ženklą. Tyrimo objektas - prekės vardo transformacija į prekės ženklą, pasitelkiant socialinius tinklus. Tyrimo tikslas - išanalizuoti prekės ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose teorinius aspektus, atskleidžiančius kaip panaudoti socialinius tinklus, siekiant transformuoti prekės vardą į prekės ženklą. Šiam tikslui pasiekti suformuluoti tokie uždaviniai: - Apibrėžti prekės vardo ir prekės ženklo sampratas, jų charakteristikas bei skirtumus. - Nustatyti priemones ir kategorijas, leidžiančias palyginti prekės ženklo komunikavimo socialiniuose tinkluose sėkmingumą. - Pateikti rekomendacijas įmonėms, siekiančioms transformuoti prekės vardą į prekės ženklą socialiniuose tinkluose. Atliekant tyrimą naudotas literatūros - užsienio mokslinių šaltinių bei publicistinių straipsnių – analizės metodas. [Iš straipsnio, p. 15]Reikšminiai žodžiai: Prekės vardo transformacija; Prekės ženklas; Socialilniai tinklai; Virusinės komunikacijos priemonės. Keywords: Product name transformation; Brand; Social networks; Viral means of communication.
ENThe article deals with the problem – how to use social networks, while trying to transform brand name to brand. The aim of this article is to analyse theoretical aspects of brand communication in social networks, which unveil how to use social network, while trying to transform brand name to brand. Literature analysis method was used for this research. While analysing the literature it was disclosed, that while trying to create a brand it is necessary to create intangible values in consumers’ mind, while brand name is only a symbol. It was proven, that in social networks viral content creates a relationship between the brand and consumers. In order to create viral in content in “Facebook” it is necessary to identify which message strategies are the most successful, for creating this relationship between consumer and the brand. While trying to identify what makes a “Youtube” video viral it is necessary to identify visual strategies, which get the needed outcome. In order to see if selected strategies were successful it is necessary to analyse main numeral statistics of messages or videos. [From the publication]