LTPasaulyje sparčiai tobulėjant futbolo rinkai, tokie šios rinkos rodikliai kaip konkurencija bei konkurencingumas atskleidžia, ar futbolo klubai reaguoja į besikeičiančią aplinką. Norėdami išlikti konkurencingoje rinkoje sporto klubai turi gebėti atlaikyti didėjantį konkurencijos spaudimą. Tai yra sudėtingas procesas, kadangi pritraukti žiūrovus, aistruolius, paslaugų gavėjus bei juos išlaikyti – didelis iššūkis. Kita vertus, sporto klubas, norintis ne tik išsilaikyti rinkoje, bet ir pasiekti gerų rezultatų, turi žinoti, kokiais būdais ar priemonėmis gali didinti savo konkurencingumą: savo produktą ir jo savybes, klientus, verslo procesą, strateginę viziją bei tikslus. Identifikuoti savo konkurentą gali atrodyti nesunku, bet pradedant analizuoti, įsivaizduojamas konkurentų ratas sparčiai plečiasi. Darbo tikslas – įvertinti Marijampolės futbolo klubo „Sūduva“ konkurencingumo veiksnius. Tyrimo rezultatai parodė, kad vyraujantys konkurencingumo veiksniai FK „Sūduva“ – komandinis darbas, vertingi žaidėjai, komandos aistruoliai ir rėmėjai. Veiksniai, kurie turi būti tobulinami: progreso / karjeros galimybės komandoje (klubo tikslams pasiekti reikalingi stiprūs, patyrę žaidėjai), parduodamos prekės (platesnis asortimentas) bei socialiniai tinklai (turinio įvairumas).
ENWith the fast development of the football market in the world, indicators of this market, such as competition and competitiveness, clearly show whether sports clubs are responding to the changing situation. To remain competitive in the marketplace, sports clubs should be able to withstand increasing competitive pressures. This is a complicated process because attracting spectators, fans and service users is one task, and retaining them is another. On the other hand, a sports club that wants not only to survive in the market but also to achieve good results needs to know the ways or measures to increase its competitiveness: its product and its features, customers, business process, strategic vision and goals. Identifying the competitor may not seem difficult, but once you start analysing, the imaginary circle of competitors starts to expand rapidly. The article aims to evaluate the aspects of competitiveness of Marijampolė Football Club “Sūduva”. The results of the research revealed that a club is competitive provided it can create and implement the idea that with the prices and size and quality of its services it is more attractive to consumers compared to competitors. The predominant aspects of competitiveness in the Football Club “Sūduva” are teamwork, valuable players, fans, and sponsors. The aspects that need to be improved are progress/career opportunities in the team (strong, experienced players are required to achieve the goals of the Club), merchandise (more comprehensive range) and social networks (content diversity).