LTMokymų metodologijos tikslas – parengti nuoseklias ir išsamias mokymo rekomendacijas, kuriose pateikiamos pagrindinės nuostatos ir būdai, nurodantys mokymų vedėjams, kaip pasirengti ir vesti proaktyvius mokymus policijos pareigūnams apie neapykantos reiškinio suvokimą, reagavimą į neapykantos nusikaltimus ir jų tyrimą bei prevenciją. Taip pat tikslinės mokymų medžiagos parengimas įtraukiant ne tik teorines nuostatas, bet ir praktinius pavyzdžius ir atvejus. Esminė mokymo metodologijos paskirtis – tobulinti policijos pareigūnų žinias ir įgūdžius, skirtus gerinti reagavimą į neapykantos nusikaltimus bei suteikti dėstytojams medžiagos, reikalingos policijos pareigūnų mokymui reaguoti į neapykantos nusikaltimus, juos tirti ir veikti preventyviai. Remiantis šia metodologija, mokymas turi būti orientuotas į besimokančiuosius, praktinis ir profesionalus. Viena iš svarbių mokymų metodologijos nuostatų yra dėmesio skyrimas praktinių gebėjimų formavimui / stiprinimui pristatant ir analizuojant įvairius realius atvejus. Atvejų analizė leis besimokančiuosius sudominti ir įtraukti į įvairias praktines situacijas, diskusijas apie neapykantos reiškinį, bylų eigą ir sprendimus, taip pat gerinti policijos pareigūnų motyvaciją reaguoti į neapykantos nusikaltimus ir juos tirti. Todėl remiantis šia mokymo metodologija bus siekiama ne tik suteikti siauro teisinio, psichologinio, organizacinio pobūdžio žinių ir gebėjimų, bet ir parodyti neigiamą neapykantos nusikaltimų poveikį visuomenei, formuoti platų, brandų ir visapusišką suvokimą apie šio negatyvaus reiškinio pasireiškimą.