LTKauno technologijos universitetas nuo 2020 metų kovo mėnesio vidurio, įvedus karantiną Lietuvoje, per dvi savaites visiškai perkėlė studijų procesą į internetinę erdvę. Darbui nuotoliniu būdu buvo pasiūlytos tokios vaizdo konferencijų platformos „Zoom“, „Big Blue Button“, „Adobe Connect“, „MS Teams“, „Loom“, „Web Meetings“. Siekiant atskleisti besimokančiųjų patirtį ir įvertinti minėtas vaizdo konferencijų technologijas mokymosi procese, šio straipsnio autoriai atliko atvejo analizę, kurioje dalyvavo Informatikos fakulteto antro kurso studentai. Atvejo analizė buvo atlikta šalyje pasibaigus karantinui. Darbo tikslas – atskleisti besimokančiųjų patirtį ir apibendrinti rezultatus naudojant skirtingas vaizdo konferencijų technologijas. Tyrimas atskleidė vaizdo konferencijų platformų privalumus ir apnuogino pagrindines problemas. Paminėti sistemų privalumai ir trūkumai leidžia geriau įsiklausyti į besimokančiųjų poreikius ir ištaisyti darbo trūkumus kitiems mokslo metams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: COVID-19; Nuotolinis mokymasis; Vaizdo konferencijų platformos. Keywords: COVID-19; Distance learning; Videoconferencing platforms.