Kultūra, vartojimas ir kūrybos ekonomika: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai

Direct Link:
Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kultūra, vartojimas ir kūrybos ekonomika: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai
Alternative Title:
Culture, consumption and economics of creativity: philosophical, sociological and communicative aspects
In the Journal:
Filosofija. Sociologija [Philosophy. Sociology]. 2021, t. 32, Nr. 3, p. 292-300
Keywords:
LT
Etika / Ethics; Filosofija / Philosophy; Komunikacija / Communication; Kultūra / Culture; Kūrybiškumas / Creativity; Medijos / Media; Technologijos / Technologies.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apžvelgiama Lietuvos mokslų akademijos konferencija „Kultūra, vartojimas ir kūrybos ekonomika: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai“. Konferencijoje nagrinėtos temos: vartotojiška ir kūrybos visuomenė; vartojimo kultūra; kultūros industrijos ir kūrybos ekonomika; socialinė partnerystė kūrybiniuose klasteriuose; politikos ir kultūros santykis; vartojimo ir kultūros dialektika; kultūros ir ekonomikos santykis; kūrybingumo ir ekonominės tvaros paradoksai; kapitalizmo, racionalumo ir sekuliarizacijos sąryšiai; privatumo–viešumo ribos; medijų ir kitokių technologijų keliamos problemos ir t. t. Straipsnyje apžvelgiamos pagrindinės konferencijos pranešėjų mintys ir svarbesnės diskusijos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kultūra; Vartojimas; Kūryba; Ekonomika; Medijos; Technologijos; Etika; Komunikacija; Filosofija; Visuomenė; Culture; Consumption; Creativity; Economics; Media; Technologies; Ontology; Ethics; Communication; Philosophy; Society.

ENThe article gives a review of the scientific conference ‘Culture, Consumption and Economics of Creativity: Philosophical, Sociological and Communicative Aspects’ held at the Lithuanian Academy of Sciences. The text represents the course of the conference, the main thoughts of speakers, and some moments of discussion. Main topics analysed by the speakers of the conference were the following: consumption and creative society, consumer culture, creative industries and economics of creativity, social partnership in creative clusters, relationship between politics and culture, dialectics of culture and consumption, relationship between culture and economy, contradictions between creativity and economic sustainability; relations between capitalism, rationality and secularization; quarantgressions of frontiers of public and private, culture of consumption under conditions of pandemic coronavirus, the consumption of virtual culture and other. [From the publication]

DOI:
10.6001/fil-soc.v32i3.4502
ISSN:
0235-7186; 2424-4546
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/94550
Updated:
2022-04-24 16:38:27
Metrics:
Views: 12    Downloads: 1
Export: