Added value of educational-musical projects in pursuance of the business sector sponsorship

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Added value of educational-musical projects in pursuance of the business sector sponsorship
Alternative Title:
Edukacinių-muzikinių projektų pridėtinė vertė siekiant verslo sektoriaus paramos
In the Journal:
Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika [Applied Research in Health and Social Sciences: Interface and Interaction]. 2014, Nr. 11(1), p. 8-15
Keywords:
LT
Apskaita / Accounting; Ekonominė parama / Economic support; Ugdymas / Education; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTMuzika teigiamai veikia žmogaus emocinę, psichinę būseną, pripažįstama gydomoji muzikos galia ir vis dažniau taikomi muzikos terapijos metodai. Taigi edukacinių-muzikinių projektų įtaka žmogui yra neabejotina. Muzikos projektų vykdytojams itin svarbus verslo sektoriaus dėmesys ir parama. Akivaizdu, jog nuo projekto ir muzikos žanro, projekto dydžio, tikslinės auditorijos, prieinamumo visuomenei ir daugybės kitų rodiklių priklauso potencialių rėmėjų dėmesio pasiskirstymas muzikos projektų rinkoje. Tokių edukacinių - muzikinių projektų rėmimas dažniau susijęs ne tik su materialiai apčiuopiamais dalykais, tikintis įprastos reklamos įmonei, produktui ar teikiamai paslaugai. Muzikiniai projektai sukuria geriausias galimybes reklamuoti prekinius ženklus ir verslui priartėti prie vartotojų. Prieš siūlydami sąlygas potencialiems rėmėjams projektų vykdytojai turi aiškiai suprasti ir žinoti ne tik savo, bet ir verslo sektoriaus atstovų poreikius bei siekiamybes: ženklo matomumo didinimą, ženklo žinomumą, atpažįstamumo didinimą; prekės ar paslaugos demonstravimą, pardavimų ir platinimo galimybių didinimą, rinkos plėtrą. Todėl muzikinių, kaip ir bet kurių kitų kultūrinių projektų vykdytojams pravartu domėtis privataus ar verslo sektoriaus rėmimo galimybėmis ir suvokti, kas yra svarbu kiekvienai kompanijai, į kurią kreipiamasi dėl papildomo finansavimo. Tyrimo mokslinę problemą apibendrina šie tyrimo klausimai: Kokie veiksniai įtakoja verslo sektoriaus paramą skirtingo pobūdžio meniniams projektams? Kokiais būdais muzikiniai projektai gali pritraukti verslo sektoriaus dėmesį bei lėšas? Tyrimo objektas: edukacinių - muzikinių projektų pridėtinė vertė siekiant verslo paramos. Tyrimo tikslas: nustatyti edukacinių -muzikinių projektų pridėtinę vertę siekiant paramos iš verslo sektoriaus.Duomenų rinkimo metodai. Siekiant išanalizuoti muzikinių projektų pridėtinę vertę siekiant verslo paramos, buvo pasirinkta kokybinio tyrimo strategija, pasirinktas pusiau struktūrizuotas interviu. Duomenų analizės metodai. Interviu turinys analizuotas taikant kokybinės turinio (content) analizės metodą, išskiriant kategorijas ir subkategorijas. Tyrime dalyvavo 16 tiriamųjų - verslo sektoriaus įmonių atstovų bei muzikinių projektų vykdytojų. 9 verslo sektoriaus atstovai, remiantys muzikinius projektus ir 7 muzikos projektų vykdytojai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad verslo atstovai remia edukacinius-muzikinius projektus vienokia ar kitokia forma, kuri duoda tam tikrą grįžtamąją naudą, todėl svarbus ne vienpusis rėmimas, bet visavertis bendradarbiavimas tarp verslo atstovų ir remiamų projektų vykdytojų, siekiant bendrų tikslų. Projektų vykdytojams svarbi klausytojų auditorija, verslininkams - potencialūs arba lojalūs jų produkto ar paslaugos vartotojai. Verslo sektoriaus atstovai remdami edukacinius-muzikinius projektus siekia pristatyti savo paslaugas ar produktus kuo platesnei auditorijai, didinti organizacijos vardo bei prekinio ženklo žinomumą, skleisti informaciją, plėsti reklamos galimybes, gerinti įvaizdį bei galimybe pasinaudoti mokestinėmis lengvatomis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Edukaciniai-muzikiniai projektai; Parama; Pridėtinė vertė; Verslo sektoriaus parama; Verslo sektorius; Added value; Business sector; Educational-musical projects; Sponsorship; Support /sponsorship.

ENThe article presents findings of an empirical research revealing the added value created by educational-musical projects in pursuance of support from the business sector. The attitudes of business sector representatives and project managers are presented. Research results revealed that the business sector representatives support educational-musical projects in order to demonstrate their services or products to a wider audience, to increase the awareness of a company's name and the brand, to spread information and possibilities for advertising, to improve the image and to take advantage of tax concessions. [From the publication]

ISSN:
1822-3338; 2451-3091
Related Publications:
Finansų paieška kultūriniams projektams / Gabrielė Žaidytė. Meno aritmetika : kultūros vadyba Lietuvoje. Kn. 1 / sudarytojas Edmundas Žalpys. Vilnius: Tyto alba, 2004. P. 56-78.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/89987
Updated:
2021-03-04 09:24:41
Metrics:
Views: 6    Downloads: 1
Export: