Parduotuvių tinklo pozicionavimas: teorinis, metodologinis ir praktinis aspektai : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Parduotuvių tinklo pozicionavimas: teorinis, metodologinis ir praktinis aspektai: disertacija
Alternative Title:
Positioning of Supermarket Chains: Theoretical, Methodological, and Practical Aspects
Publication Data:
Vilnius, 2008.
Pages:
135, [35] lap
Notes:
Disertacija rengta 2001-2008 m. Vilniaus universitete. Dr. disert. (social. m.) - Vilniaus universitetas, 2008. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Positioning of multiple retailer: theoretical, methodological and practical aspects Vilnius : [Vilnius University], 2008 32 p. : schem
Summary / Abstract:

LTDisertacijoje nagrinėjama mokslinė problema – pozicionavimo koncepcijos modifikavimas parduotuvių tinklui. Disertacijos tikslas – parengti teorinį parduotuvių tinklo pozicionavimo modelį ir pritaikyti jį tiriant Lietuvos maisto prekių parduotuvių tinklų pozicijas ir įvaizdį. Disertacijos teorinėje dalyje pagrindinis dėmesys skiriamas parduotuvių tinklo pozicionavimo teorinio modelio parengimui, įvertinant parduotuvių tinklo vadybos bei marketingo ypatumus, suderinant pozicionavimo, pirkėjų segmentavimo pagal pirkimo progą, pirkėjų išlaidų dalies koncepcijas, įvertinant konkurencijos rinkoje koncepcijos, paremtos pirkėjų požiūriu, įtaką pozicionavimo koncepcijai ir aptariant tinklo parduotuvių panašumo tarpusavyje svarbos klausimus. Disertacijos antroji dalis skirta parduotuvių tinklo pozicionavimo tyrimų metodikos parengimui. Metodika parengta įvertinus ankstesnių pozicionavimo mažmeninėje prekyboje tyrimų metodiką bei rezultatus ir atsižvelgiant į teorinėje dalyje suformuotą parduotuvių tinklo pozicionavimo modelį. Trečiojoje disertacijos dalyje pateikiami Lietuvos maisto prekių parduotuvių tinklo pozicijų ir įvaizdžio empirinių tyrimų rezultatai. [...] Pagrindinis atliktų tyrimų rezultatas – parengtas universalus parduotuvių tinklo pozicionavimo modelis, įgalinantis metodiškai pasirinkti ir įgyvendinti siekiamą poziciją bei įvaizdį, kuriame pozicionavimo koncepcija suderinta su pirkėjų segmentavimo pagal pirkimo progas bei pirkėjų išlaidų dalies koncepcijomis ir kuriame įvertinta tinklo parduotuvių panašumo tarpusavyje svarba. [...]. [sutrumpintas autoriaus tekstas]

ENSenior adolescents’ approach towards values is a part of their spiritual becoming. This approach is based on three notional levels – natural, humanistic and transcendental. Senior adolescents tend to have a broad but shallow approach towards values (the highest and the lowest level is rarely specified, sometimes ambivalent appreciations are articulated). The highest appreciation is attributed to speaking the truth, responsibility for one’s actions, mature love, altruism, sensibility, respectfulness, favour, happy family and politeness. The lowest appreciation is attributed by adolescents to pride, obedience, search for pleasures, comprehension of the meaning, broadness of approaches, authenticity as well as to creativity and imagination. Adolescents’ approach to the majority of values should not be related with their age, nevertheless the tendency for adolescents to show less appreciation for altruism, sensibility and forgiveness was observed. Changes in socio-political situation make the most considerable impact on the adolescents’ approach towards honesty and responsibility in terms of positive changes. In the meantime, national identity remains among the values which are still little considered.

Related Publications:
Pozicionavimas Vakarų Lietuvos rekreacinėse teritorijose / Anita Martutaitienė. Profesinės studijos : teorija ir praktika. 2010, Nr. 6, p. 136-142.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8906
Updated:
2017-06-26 18:15:50
Metrics:
Views: 52
Export: