Specialybės anglų kalbos dėstymo metodai ir patirtis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Specialybės anglų kalbos dėstymo metodai ir patirtis
Alternative Title:
English for specific purposes: teaching methods and experience
Keywords:
LT
Anglų kalba / English language.
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje nagrinėjami specialybės anglų kalbos šiuolaikiniai dėstymo metodai ir mokymo patirtis, kai mokomi įvairių studijų programų (specialybių) studentai. Pagrindinis veiksnys, kuris lemia studijų sėkmę, yra studentų gebėjimas analizuoti savo klaidas, pažangą ir susidaryti individualią mokymosi veiksmų programą, t. y. asmenišką mokymosi variantą, kuris padėtų planuoti, tobulinti ir įgyvendinti sėkmingą mokymąsi. Kitas svarbus veiksnys - studentų suvokimas, kokie mokymosi metodai yra veiksmingi ir tinka konkrečiam asmeniui. Specialybės anglų kalbos dėstymo patirtis liudija, kad lingvistinis studentų tobulėjimas priklauso nuo jų aktyvaus dalyvavimo asmeniškai planuojant mokymąsi, analizuojant mokymosi rezultatus ir numatant kalbos įgūdžių tobulinimo būdus. [Iš straipsnio, p. 61]Reikšminiai žodžiai: Dėstymo metodai; Kalbos įgūdžiai; Lingvistinis vystymasis; Savianalizė; Specialybės kalba; Suvokimas; Vertinimas; English for Specific Purposes (ESP ); English for Specific Purposes (ESP); Language for specific purposes; Language skills; Linguistic development; Perception; Perceptions; Self-assessment; Self-evaluation; Teaching methods.

ENThe aim of this paper is to investigate the state-of-the art teaching methods and experience in teaching English for Specific Purposes (ESP) learners of different specialities. The major factor in quality of learning is students' ability of self-evaluation of their own mistakes, self-assessment of success and arrangement of individual program of learning strategy, i.e. the way of learning autonomously which helps to plan, improve and implement successful outcomes. Another important factor is students' perceptions of effective and suitable methods for a particular learner. Experience in teaching ESP proves that students' linguistic development depends on their active participation in planning individual learning activities, in analyzing their performance and in foreseeing ways of improving language skills. [From the publication]

ISBN:
9789955190974
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/87522
Updated:
2021-02-05 20:13:10
Metrics:
Views: 19    Downloads: 1
Export: