Kalbų mokymas(is) Lietuvoje: situacija, tendencijos, perspektyvos

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kalbų mokymas(is) Lietuvoje: situacija, tendencijos, perspektyvos
Keywords:
LT
Kompetencijos / Competencies; Komunikacija / Communication; Mokykla / School; Užsienio kalbų mokymas / Foreign language teaching; Tarptautinis bendradarbiavimas / International cooperation.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama kalbų politika, Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą. 2015 metų Lietuvos vizija - saugi, konkurencinga žinių visuomenė. Vienas iš strateginių valstybės tikslų - užtikrintas žmogaus galių stiprinimas, investuojant į jo švietimą, lavinimą. Žinių visuomenės nariui ypač svarbus užsienio kalbų mokėjimas. Ilgiau nei dešimtmetį vykstanti Lietuvos švietimo reforma, dalyvavimas Bolonijos procese keičia požiūrį į kalbų mokymą(si), kelia aukštesnius kalbų reikalavimus dėstytojams, tačiau atveria ir naujas perspektyvas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bilingvistinis mokymas; Bolonijos procesas; Kompetencija; Komunikaciniai gebėjimai; Komunikavimas užsienio kalba; Mobilumas; Mokymas ir mokymasis; Mokymasis visą gyvenimą; Užsienio kalba; Švietimo sistemos reforma; Žinių visuomenė; Bilingual education; Communication in a foreign language; Communication skills; Competence; Education system reform; Foreign language; Knowledge society; Learning your whole life; Lithuania; Mobility; Teaching and learning; The Bologna Process.

ISBN:
9955250402
Related Publications:
Lietuvos ūkio plėtojimo ilgalaikė strategija iki 2015 metų (koncepcija) / Ona Gražina Rakauskienė, Ina Jonuškaitė. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2001, Nr. 19, p. 89-113.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/86094
Updated:
2020-10-21 22:06:37
Metrics:
Views: 19
Export: