Kūrybinių komunikacijų ir medijų kultūros sąveikos. Vaizdiniai ir tapatumai medijuotoje kultūroje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybinių komunikacijų ir medijų kultūros sąveikos. Vaizdiniai ir tapatumai medijuotoje kultūroje
Alternative Title:
Interactions between creative communications and media culture. Images and identities in mediated culture
In the Journal:
Logos (Vilnius). 2016, 88, p. 50-60
Keywords:
LT
Vilnius. Vilniaus kraštas (Vilnius region); Lietuva (Lithuania); Komunikacija / Communication; Kultūrinis identitetas / Cultural identitity; Kūrybos industrijos / Creative industries; Medijos / Media.
Summary / Abstract:

LTVilniaus Gedimino technikos universiteto Filosofijos ir politologijos katedra 2009–2013 m. vykdė kvalifikacinį mokslo darbą „Kūrybinių komunikacijų ir medijų kultūros sąveikos“. Bendroji darbo tema analizuota įvairiuose šiuolaikinio pasaulio ir visuomenės kontekstuose, pagal kuriuos buvo išskirtos jos potemės. Antroji potemė – „Vaizdiniai ir tapatumai medijuotoje kultūroje“. Čia tyrinėti vizualinis ir komunikacinis medijų kultūros aspektai, kūrybinių industrijų poveikis individualiems ir kolektyviniams tapatumams, švietimas ir pilietinio tapatumo ugdymas medijuotos kultūros kontekste, socialiniai ir politiniai stereotipai medijų kultūroje ir t. t. Šiame straipsnyje kaip tik ir pristatomi, analizuojami bei apibendrinami minėtų tyrinėjimų rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Komunikacija; Medijos; Tapatumai; Socialiniai ir politiniai stereotipai; Kūrybinės ir kultūrinės industrijos; Communication; Media; Images; Identities; Social and political stereotypes.

ENFrom 2009 to 2013 the scientists of Department of Philosophy and Political Sciences of Vilnius Gediminas Technical University had been performing the qualitative scientific work "Interactions between Creative Communications and Media Culture". The general theme of the work was applied to various contexts of the contemporary world and society, according to which certain sub-themes were distinguished. The second sub-theme "Images and identities in mediated culture" included investigations into visual and communicational aspects of media culture; the impact of creative industries on individual and collective identities; the education and development of civil identity in the context of mediated culture; the social and political stereotypes within media culture etc. This article presents, analyzes and summarizes the results of above mentioned investigations. [From the publication]

ISSN:
0868-7692
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/84052
Updated:
2020-07-28 20:26:11
Metrics:
Views: 33    Downloads: 11
Export: