LTŠiandien turizmo paslaugos ir prekėms populiarinti yra naudojamos įvairios informacijos perteikimo formos. Tobulėjant technologijoms šiam tikslui gali būti panaudojama ir virtualaus turizmo patirtis, kurios remiasi tradicinėmis, standartinėmis vaizdo pateikimo formomis - 2D dimensinėmis meniu juostomis, nuotraukomis, paveikslėliais, vaizdo įrašais, nuorodomis (mokslininkai Griffin ir kiti (2017), Velayutham, Fuks, Nomi, Kawaguchi ir Gayet (2016) ir Zhou, Dao, Thill, ir Delmelle (2015) tradicinėmis ir standartinėmis vaizdo formomis įvardijo 2D dimensinius vaizdus). Tačiau, šiandien, kai žmonės tampa vis labiau atsparesni tradiciniams medijų pateikiamiems vaizdams, o virtualių ir papildytų realybių ir dalinai įtraukiančių grafinių erdvių technologijos ir technikos (Guttentag (2010) šias technologijas ir technikas įvardina kaip modernias virtualios realybės technologijas) tampa labiau prieinamos visuomenei, turizmo rinkodarininkams yra svarbu būti labiau informuotiems apie technologijas, kurios kuria stipresnį virtualumo jausmą ir kurios gali pasiūlyti gilesnį, emocionalesnį, tikresnį turizmo paslaugų, produktų vertinimą iš vartotojų pusės.