Restorano-viešbučio "Bačkonys" rėmimo komplekso vertinimas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Restorano-viešbučio "Bačkonys" rėmimo komplekso vertinimas
Keywords:
LT
Reklama / Advertising; Rinka. Rinkodara / Market. Marketing.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami rėmimo komplekso teoriniai aspektai: nagrinėjama, kodėl vartotojui būtina pranešti apie parduodamą paslaugą, pateikimo vietą, paskatinti jį pirkti, siekiant kuo geriau tenkinti lankytojų poreikius renkantis paslaugas iš didelės jų įvairovės, aptariamas marketingo komplekso elementas - rėmimas, kurio tiesioginė paskirtis - perduoti vartotojams informaciją apie prekės/paslaugos egzistavimą rinkoje, sukelti palankią jų reakciją, taip pat nagrinėjami rėmimo komplekso elementai: reklama, pardavimo skatinimas, ryšiai su visuomene ir asmeninis pardavimas. Kiekvienai įmonei svarbu išsiaiškinti, kaip juos vertina vartotojai. Dar didesnę reikšmę turi įmonės rėmimo komplekso vertinimas. Svarbu išanalizuoti silpniausius bei stipriausius elementus, kuriuos išskiria vartotojai bei juos tobulinti, norint padidinti paklausą. Straipsnyje pristatoma restorano-viešbučio "Bačkonys" rėmimo komplekso vertinimo tyrimo duomenų analizė bei pateikiamos tobulinimo galimybės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmeninis pardavimas; Pardavimo skatinimas; Reklama; Ryšiai su visuomene; Rėmimo kompleksas; Advertising; Personal selling; Promotion mix; Public relations; Sales promotion.

ENEvaluation of the promotional mix of the Bačkonys restaurant-hotel. The article analyzes support the complex theoretical aspects: examine why consumers must be notified of sales service, the location, to encourage him to buy, to best meet the needs of visitors choosing the services of high diversity, discusses the marketing mix element - support for the primary purpose - to consumers in order some information about the products/services to the existence of the target market, they cause a positive reaction, described the promotion mix elements: advertising, sales promotion, public relations and personal selling. For each company it is important to find out how to evaluate users. Even more important is the company to support the complex evaluation. It is important to analyze the weakest and the strongest elements that distinguish users and improve them in order to boost demand. The article presents the restaurant-hotel "Bačkonys" support complex evaluation and analysis of the survey data presented opportunities for improvement. [From the publication]

ISSN:
2538-7650
Related Publications:
Prekybos marketingas : mokomoji knyga / Arvydas Pajuodis. Vilnius : Eugrimas, 2005. 391 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/81620
Updated:
2020-07-28 20:31:09
Metrics:
Views: 35    Downloads: 4
Export: